Gå til innhold

Ventelo Bluecom Loss og ustabil ping! andre som har problemer?


Anbefalte innlegg

For en stund siden begynte jeg å bli plaget med linja mi fra ventelo bluecom, har en 20/1mbit linje, har hatt denne i lang tid , og har aldri vært noe problem før.

 

Nå opplever jeg loss og til tider svært høy ping til, noe som er til stor frustrasjon ved online spilling, trodde først det var tull med spillservern men ser nå når jeg pinger/poller både vg, ventelo, catch at jeg også der har loss og høy ping.

 

Er det noen andre som i den siste tiden har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring/maila supporten?

 

Om de fungerat super tidigare, och du har linjelengd som er bra nog för att leverere ADSL2+, ska det nog inte vara några problem med att få till pingen. Ventelo ska inte ha några generella routring-problem, speciellt inte inom Norge.

 

Det du kan prova på egen hand, är att testa utan splitter och/eller router, och se om det ger någon skillnad.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som i den siste tiden har hatt samme problem?

 

Har 6000/1000-linje fra Ventelo (Oslo) og har begynt å få samme problemer siste måneden ja. :no: Har kjørt Pingplotter en ukes tid nå, og det samme gjentar seg flere ganger hver dag. Legger forøvrig også merke til at ADSL-linken ofte faller ned når pingtidene går amok (men ikke alltid) - slik at det ca. tar ett minutts tid før den er oppe igjen. Snakket med support på fredag, men har forløpig ikke hørt noenting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...