Gå til innhold

9 vifte plasser i Cooler Master Stacker 831, kan bare finne 7?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenker på å annskaffe et Cooler Master Stacker 831. På nettsiden til Cooler Master står det at det er plass til 9 stk vifter i kabinettet. Men jeg kan bare finne 7(totalt). Vifte nr 1: Forann i HDD modul. Vifte nr 2: Bak. Vifte nr 3: På toppen av kabinettet. Vifte nr 4, 5, 6 og 7: I sidedøra.

 

Hvor befinner vifte nr 8 og 9 seg? Noen med erfaring som vet hvor de to siste plassene er? :p

 

Og så er det en ting til. Tenker på å anskaffe disse viftene til Stackeren, totalt 7 stk da siden det følger med 2 stk fra før. Passer disse i kabinettet? :)

 

EDIT: Haster, skal nemlig bestille i morgen. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei fordi jeg bruker strips :tease: og fordi at viftene mine er laget av aluminium(leif?) så de skruvene går ikke an å brukes.

i den rammen i side døren skal det være klips for å feste viftene. jeg har den versjonen uten den rammen. bestilte feil :thumbdown:

men med dine MIST vifter så får du bruk for de skruvene men de skal følge me viften :)

Endret av EspN_1985
Lenke til kommentar
nei fordi jeg bruker strips :tease: og fordi at viftene mine er laget av aluminium(leif?) så de skruvene går ikke an å brukes.

i den rammen i side døren skal det være klips for å feste viftene. jeg har den versjonen uten den rammen. bestilte feil :thumbdown:

men med dine MIST vifter så får du bruk for de skruvene men de skal følge me viften :)

Da er det jo bare å trø en gjengetap igjennom hullene da.

Lenke til kommentar

Kan jo snappe opp noen skruer på Gausdal Landhandleri eller Byggern da? Eller går ikke det? :) Har vel noen skruer som passer de vel?

 

Visst ikke så har jeg tenkt litt på disse skruene: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=4652 Men det er det at de er så helsikas dyre. :( 50 kroner for 4 stk, det er jo regelrett ran. :wee:

 

Det blir jo 250,- kroner bare der. :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Ta med deg viftene når de kommer, så finner du noe som passer med litt hjelp fra de som jobber der. Tror microplex tar 10kr eller noe sånt..

http://www.microplex.no/category.aspx?cat=...amp;mcat=15s229

 

Der har du en del varianter å velge mellom..

Jeg ville kanskje vurdert å kjøpe viftene der også, siden microplex tar 89,- for Mist-viftene.. Da sparer du totalt 300 på alle viftene med montering!

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem i det nei. Bare ta med deg viften dit, og si at du skal ha noe som fester greit i rammen. De har peiling på skruer der!

Så på feil vifter på netshop, har selv de i klar plast, fire stykker i kabinettet, og de er geniale om man ikke trenger ûberkjøling som stort sett bare deltavifter leverer.. Jeg tror du vil bli meget fornøyd med mist-viftene.. :)

Lenke til kommentar

Da er det bestilt. :)

 

Cooler Master Stacker 831, 4 stk MIST vifter i klar plast, 1 stk Zalman viftestyring(til 6 vifter), vifteskruer i chrome, metall(sett med 4 stk i) 5 stk, logitech G5 2007 Edition, 4 stk kalde katoder, hvitt lys, 2 stk inverterer til kalde katoder.(to katoder pr inverter)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...