jovie Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde engang bookmark til en side der jeg så all heroic loot osv men klarte seff og slette linken. så jeg lurer på om noen vet om en bra side for og se loot fra forskjellige instances? har planer om og grinde litt moonkingear til min druid så jeg vil gjerne vite hvilken heroics som er vits og gjøre...
gaute14 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Kommer det ny loot fra bosser i heroic instanses i 2.3? Eller bare nye badges rewards?
v-gard Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Thottbot? Last ned Atlas og AtlasLoot Enhanced. Da kan du gjøre det in-game.
sharpspear Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 eller cartographer (www.files.wowace.com) også wowhead, vær instance har egen seksjon for heroic og normal drops for hver instance
Gakks Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 www.wow-loot.com trykk på klasse og så heroic.
Bredoc Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Tipper på at det er denne du leter etter. http://wow-loot.com/ Der kan du se heroic loot for hver klasse i spillet sortert etter boss og instance.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå