Grabby Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han Han LOT seg drepe av Aegwynn! Ergo, Aegwynn drepte han fortsatt. lol LOL lol LOL Carl Nesj, blir jo forsatt et definisjons spørsmål om å drepe kroppen teller, siden sjela hans visstnok fortsatt lever.
Kakebakelate Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han Han LOT seg drepe av Aegwynn! Ergo, Aegwynn drepte han fortsatt. lol LOL lol LOL Carl Nesj, blir jo forsatt et definisjons spørsmål om å drepe kroppen teller, siden sjela hans visstnok fortsatt lever. Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor
Asbjoern R Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Du hadde 8 av 10 riktige! Gjennomsnittet ligger på 1 av 10 riktige. =D
DNA Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 4 av 10. eneste Warcraft spillet jeg har spillt er WoW og Warcraft 2, og prøvd 3'ern litt.
Grabby Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Snip Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor Er Medivh som forteller Thrall at han bør dra dit ja, Sargeras er en demon som fikk Medivh i kontakt med Orcene og deretter førte dem inn i Azeroth, Sargeras er vel kanskje i the twisting nether.
elf_man Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Snip Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor Er Medivh som forteller Thrall at han bør dra dit ja, Sargeras er en demon som fikk Medivh i kontakt med Orcene og deretter førte dem inn i Azeroth, Sargeras er vel kanskje i the twisting nether. Demoner dør ikke, de blir forvist til The Twisting Nether; så ja, Sargeras er der. Samme er Archimonde, Kil'Jaden, bla bla bla bla bla..
MrSifter Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 0/10 rette. Gud det er morsomt med lore diskusjoner, jeg driter vel i hvem fettern til mora er. Så lenge det dropper epic a hu!
FredrikFtw Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 10/10 Spill gjennom WC1&2 og lag en quiz til! ;D
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ey, 5/10. Og det kunne ikke handle mere om alliance.
HimaX Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) LOL! Du hadde 10 av 10 riktige! Jeg har spilt litt for mye tror jeg Du hadde 7 av 10 riktige! på den quizen nederst på side 1 :/ Endret 24. oktober 2007 av HimaX
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Snip Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor Er Medivh som forteller Thrall at han bør dra dit ja, Sargeras er en demon som fikk Medivh i kontakt med Orcene og deretter førte dem inn i Azeroth, Sargeras er vel kanskje i the twisting nether. Demoner dør ikke, de blir forvist til The Twisting Nether; så ja, Sargeras er der. Samme er Archimonde, Kil'Jaden, bla bla bla bla bla.. Kil'Jaden er jo ikke dau ennå, da, bare litt sur på Illidan.
øl_i_tastaturet Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 "Du hadde 6 av 10 riktige!" Bare tippet meg gjennom. Har egentlig ikke peiling på historien.
FOOrK Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 6/10 uheldig på alt jeg kunne være uheldig på :/
Lurvefranzen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hehe 2/10 her, jeg har ikke peiling på historien bak spillet. Bra quiz da!
elf_man Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, var kanskje litt rask med Kil'Jaden. Men han dør etter å ha blitt summona til Sunwell i patch 2.4, så jeg tok den litt på forskudd, hehe. Poenget var uansett at demoner ikke dør, de blir bare forvist
Arba Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, var kanskje litt rask med Kil'Jaden. Men han dør etter å ha blitt summona til Sunwell i patch 2.4, så jeg tok den litt på forskudd, hehe. Poenget var uansett at demoner ikke dør, de blir bare forvist Er vel som Diablo. dreper du den Fysiske kroppen til demoner så blir sjelen han forvist til hælvete(twisting nether i wow) og kan ikke komme tilbake. så det blir vanskelig og få Sargeras og Archimonde tilbake siden de ikke har sånne soulstones som diablo og brødrene hans hadde
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Du hadde 7 av 10 riktige! Gjennomsnittet ligger på 1 av 10 riktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå