Gå til innhold

Jeg har lagd Warcraft Quiz!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han

Han LOT seg drepe av Aegwynn! Ergo, Aegwynn drepte han fortsatt.

lol LOL

lol

LOL

Carl :)

Nesj, blir jo forsatt et definisjons spørsmål om å drepe kroppen teller, siden sjela hans visstnok fortsatt lever.

Skrevet
Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han

Han LOT seg drepe av Aegwynn! Ergo, Aegwynn drepte han fortsatt.

lol LOL

lol

LOL

Carl :)

Nesj, blir jo forsatt et definisjons spørsmål om å drepe kroppen teller, siden sjela hans visstnok fortsatt lever.

Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor

Skrevet
Snip

Ser man ikke han i wc3? Mener at det var Medivh som ba Thrall reise til kalimdor

Er Medivh som forteller Thrall at han bør dra dit ja, Sargeras er en demon som fikk Medivh i kontakt med Orcene og deretter førte dem inn i Azeroth, Sargeras er vel kanskje i the twisting nether.

Skrevet
Snip

Er Medivh som forteller Thrall at han bør dra dit ja, Sargeras er en demon som fikk Medivh i kontakt med Orcene og deretter førte dem inn i Azeroth, Sargeras er vel kanskje i the twisting nether.

Demoner dør ikke, de blir forvist til The Twisting Nether; så ja, Sargeras er der. Samme er Archimonde, Kil'Jaden, bla bla bla bla bla..

Skrevet (endret)

LOL! Du hadde 10 av 10 riktige!

Jeg har spilt litt for mye tror jeg :p

Du hadde 7 av 10 riktige! på den quizen nederst på side 1 :/

Endret av HimaX
Skrevet
Snip

Demoner dør ikke, de blir forvist til The Twisting Nether; så ja, Sargeras er der. Samme er Archimonde, Kil'Jaden, bla bla bla bla bla..

Kil'Jaden er jo ikke dau ennå, da, bare litt sur på Illidan.

Skrevet

Ja, var kanskje litt rask med Kil'Jaden. Men han dør etter å ha blitt summona til Sunwell i patch 2.4, så jeg tok den litt på forskudd, hehe. Poenget var uansett at demoner ikke dør, de blir bare forvist :)

Skrevet
Ja, var kanskje litt rask med Kil'Jaden. Men han dør etter å ha blitt summona til Sunwell i patch 2.4, så jeg tok den litt på forskudd, hehe. Poenget var uansett at demoner ikke dør, de blir bare forvist :)

Er vel som Diablo. dreper du den Fysiske kroppen til demoner så blir sjelen han forvist til hælvete(twisting nether i wow) og kan ikke komme tilbake. så det blir vanskelig og få Sargeras og Archimonde tilbake siden de ikke har sånne soulstones som diablo og brødrene hans hadde :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...