dezen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hei. Sitter her og er frustert.. Igjen.. Sist gang gjaldt det TF2, det problemet er fikset. Siden jeg da har endelig funnet ut hvordan jeg finner drivere som funker til mitt skjermkort, utenom ATI sine vanlige.. (Som da ikke funket), lastet jeg i går ned nyeste version. ATI Catalyst 7.1 fra Omegadrivers.com. Og i dag når jeg da skulle loade Counter Strike 1.6 for å spille mix med noen venner, så skjedde det noe helt fucked. Til vanlig spiller jeg 1.6 i 800x600 i normal mode, med bærbar widescreen skjerm, og etter å ha spilt med dette i et par år er jeg blitt vant til det. Men når jeg joinet en match så var det svarte border på siden, wth? Kan ikke poste bilde, fordi screenshots blir faktisk kuttet der bordene er automatisk, så man kan faktisk ikke se hva som er feil. Men kan forklare. Feilen er den at kantene på skjermen (merk, IKKE over / under) blir kuttet rundt 3-5 centimeter innover.. Altså jeg har svarte border der.. Hva inne i satan har skjedd? Dette skjedde altså etter jeg installerte ny driver. Jeg har prøvd å avinstallere alt med ATI å gjøre, og reinstallere, men det samme er der, så altså, instillinger på PC-en generelt? Hvordan får jeg skjermen fylt ut i cs med normal mode on, på en widescreen pc? ARGH! Mvh. Dezen.
Bata Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Blir forskyvning hvis du ikke skal ha border på wide-screeen. Det vil du vel ikke?
dezen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 Altså skjermen er slik at til vanlig fylles hele skjermen ut i alle spill. Men i cs, så blir det lagt til border, fordi jeg ikke spiller i widescreen mode, og det ble det ikke før..
StreptoOld Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Er jo bare å spille i widescreen mode da? Tror det bare legges til mer på kantene og ikke kuttes noe i cs spillene skal jeg ha hørt.
dezen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 Les første post. Jeg vil ikke spille i widescreen mode, uvant som faen, alle folka blir drit tynne i forhold osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå