Gå til innhold

Problem med HL2 Demo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lastet ned Half Life 2 demoen fra Steam.

Jeg starter den, venter lenge mens det loader, og spillet kommer til hovedmenyen. Jeg klikker på New Game, og velger Chapter 1.

Der ser jeg en eller annen mann (aner ikke navnet hans) som snakker. ("You have been sleeping" eller noe sånt...)

Men han snakker i et par sekunder, så blir skjermen mørk. Man kan høre stemmen hans snakke de to samme bokstavene om og om igjen.

Så går det tilbake til Windows, og jeg får beskjed om at skjermdriveren igfx har sluttet å virke og har blitt gjennoprettet.

Jeg har jo såklart lastet ned nyeste driver til skjermkortet, uten videre suksess...

Er skjermkortet mitt enkelt og greit ikke bra nok til å kjøre Half Life 2? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oppdater BIOS, skjermkort, lydkort og DirectX (August/september oppdateringen eller nyere).

nVidia skjermkort:

Start i sikkerhets modus (F8 ved boot), slett kattalogen C:\nVidia

så Start -> kontrol panel -> Legge til eller fjerne programmer -> fjern nVidia skjermkort driver.

Start om, installer nyeste skjermkort driver.

Endret av Fritz0r
Skrevet (endret)

Etter mye søking og leting fant jeg litt info om skjerkortet mitt på hjemmesidene til Intel:

"Half-Life* 2 game installs successfully, but crashes during game play."

Der er årsaken...

Men takk for svar.

Må nok bli ny pc for at jeg skal kunne spille HL2... (Nytter vel ikke bytte skjermkort på bærbar...)

Endret av wwwerner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...