Gå til innhold

Dine favoritt h3 våpen og comboer..


3000

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet så er det flust med forskjellige våpen i halo 3, men hvilken er deres favoritter og hvilken comboer liker dere å bruke.. fx. noob combo:-P Ta med favoritt granat type og vist dere vil:-P

 

Mine topp 5 favoritt våpen:

 

1. Assault rifle

 

2. Shotgun/Mauler

 

3. Battle rifle

 

4. Rocket launcher

 

5. Spartan laser

 

Mine topp 3 comboer:

 

1. Assault rifle og shotgun/ mauler (små/medium maps)

 

2. Battle rifle og Assault rifle ( medium/store maps)

 

3. Battle rifle og spartan laser (medium/store maps)

 

Granater:

 

1. Plasma

 

2. frag

 

3. spike

 

4. flame

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men vi svarer fordet. :)

 

Liker best å bruke BR som et allround våpen, da det eier på det meste. Ellers varierer jo hvilke komboer jeg bruker på forskjellige maps. Jeg løper som regel ikke med Shotgun på Valhalla lixåm.

Liker BR/Sniper veldig godt på middels til store maps. Ellers er BR/Mauler fint på Guardian, og andre mindre maps.

Uansett så varierer det veldig hva jeg plukker opp ...

 

Verste noob-komboen i verden må være enten duel Mauler eller dual Spikers. Hater de så jævlig! Spesielt på High Ground, folk gjør jo ikke annent. :hrm:

Lenke til kommentar

BR er favorittvåpenet, uten tvil, deretter kommer Sniperen. Assault Rifle funker fint på litt mindre og trenge maps.

Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen. På Halo 3 derimot er den svært vanskelig, så jeg har gitt den opp, nå er det enten Sniper og BR eller BR og Assault som gjelder.

 

Og om vi skal ta opp hat imot våpen, så kan jeg ikke fordra den helvetes Mauleren, altfor kraftig og det er for lett og ta en "skyt-slå" kombo. Shotgunen er også altfor kraftig, og ergrer meg selvfølgelig. Sverdet er til tross for mine bitre følelser til det på H2 blitt kraftig bedret, men fører til så mye camping at jeg fortsatt ikke klarer å like det helt. Hammeren taler for seg selv.

 

Menne E-wok, Dual spikers funker jo greit da? Gjør ofte kort prosess når man skyter folk i hodet?

 

Det er vel litt av greia? At den er altfor enkel å bruke, og ca. alle horer 2xalle våpnene som kan dual wieldes.

Lenke til kommentar
Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen.

 

Så vidt jeg vet så heter vel den "noob combo". Am I right? :p

 

Og det var absolutt bra at den ble "nerfet"! Den var alt for bra og lett på 2'ern. Sverdet har også blitt mer balansert og "bedre" på den måten. Maulern er jeg enig i at den er alt for bra. Og shotgunnen bør være såpass bra for at det i det hele tatt skal være en shotgun! :yes:

Lenke til kommentar
Verste noob-komboen i verden må være enten duel Mauler eller dual Spikers. Hater de så jævlig! Spesielt på High Ground, folk gjør jo ikke annent. :hrm:

 

Mauler har tatt bort meininga frå shotgun, men det med spikers er eg litt imot.. Spiker har jo eit klart minus, skuddene går jo treigt så lenge man er på litt avstand, klarer ein AR greit å ta ned dual Spiker...

Mauler har jo ingen minus som eg kan hugse..

 

DUAL MAULER= noob combo in halo 3

Lenke til kommentar
Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen.

 

Så vidt jeg vet så heter vel den "noob combo". Am I right? :p

 

Og det var absolutt bra at den ble "nerfet"! Den var alt for bra og lett på 2'ern. Sverdet har også blitt mer balansert og "bedre" på den måten. Maulern er jeg enig i at den er alt for bra. Og shotgunnen bør være såpass bra for at det i det hele tatt skal være en shotgun! :yes:

 

Quotation marks is my best friend.

Joda, den kalles noob combo, men etter "master chief sucks at halo", har verden blitt forandret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...