thugbunny Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hey.jeg spiller et spill som heter Nolf2 (no one lives forever 2) jeg er leder i en klan. så jeg ønske å hoste en egen server: har unblocka porten som trengs, har fullt alt som skal til (options). men da noen fra nederland komm inn. ble plutselig pingen dems 6600 osv. Hvordan kan jeg få dette problemet fikset?? Data: Nvidia Geforce 6600 RaM: 1 gb 3,21 GHz jeg har 20 - 30 mbit linje... (er ikke helt sikkert om det var 20 eller 30) men jeg vet jeg har 20 ut hastighet. HVA kan jeg gjøre? bør jeg bruke Hamachi eller noe?? Endret 23. oktober 2007 av thugbunny
thugbunny Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 bedre nå? men hvorfor svare INGEN? alle sier dette er det beste forumet
Jokko88 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Dette er jo et ganske gammelt spill, er nok få som spiller det nå for tiden. Ihvertfall her på gamer.no tydeligvis.
thugbunny Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 hvis dette er en av de beste forumene, er DETTE LOW!!
vargaz Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Spør på et forum for NOLF 2 da? tror ikke det er så mange som spiller dette spillet på diskusjon.no, jeg husker å ha spilt det for leeenge siden. Spiller du på samme maskin som du hoster på? isåfall kan det jo ha en sammenheng?
StarGazer Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 De fra nederland har høy ping?eller har alle høy ping ? Eller bare høy ping når noen fra nederland logger på? Be dem kjøre en traceroute mot ipen du bruker og se hvor problemet ligger da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå