Gå til innhold

Datorbutiken.com/no, skryt!


Anbefalte innlegg

Bare for de som er i tvil om DB sine leveringstider, hør litt på hva jeg har å si!

 

Bestilte meg en 24x brenner fra plextor, en Pioneer 16x DVD spiller (Slot-In) og litt Artic Silver etter jul. Var vel på en tirsdag tror jeg (1. juledag?!?).

Hendelsesreferat;

[*]Mandag: Julaften

[*]Tirsdag: Bestilte varer

[*]Onsdag: 2. Juledag

[*]Torsdag: Effektiv arbeidsdag (DB sendte varene)

[*]Fredag: Effektiv arbeidsdag (Sortert på Brevsenteret)

[*]Lørdag:...

[*]Søndag:...

[*]Mandag: Nyttårsaften

[*]Tirsdag: 1. Nyttårsdag

[*]Onsdag: Effektiv arbeidsdag (Kjørt til Postkontor, levert hentelapp) Hentet pakken!

 

Så der ser dere, 3. effektive arbeidsdager! Og alle delene fungerte, ingen defekte saker. Way to go DB!

 

Dere som har vært så uheldige å få defekte varer, jeg føler med dere og synes det er synd at man må betale fraktomkostningene selv :sad: , men det er da ingen grunn til at man ikke skal handle på denne web shoppen fordet?!?

 

Og til han som var så dum å ta av garanti klistre merket, det var ikke lurt å fjerne det, fordi klistremerker kan også bryte garantier om man tar det bort. Det var ikke i veien, så hvorfor fjerne det? Ikke kom med sånne unskyldinger om at det ikke stod "Waranty void if removed", står nemlig på min XP 1600+ som jeg kjøpte hos DB.

Hadde vært greit om alle som fucker up ting selv, og har veldig lyst å 'blame-it-on-some-one-else' kunne ligge langt vekke fra dette forumet.

 

Ble veldig usakelig mot slutten her... ta det med fattning folkz!

_________________

Joining the 200-club!

Athlon XP 1600+@1800+ (1533MHz)

EPoX 8KHA+

256MB Nanja DDR (2-2-2)

Western Digital XL 40GB

GeForce2 Ti/500XP (290/490)

 

[ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-01-04 20:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...