Gå til innhold

Overføre DRM beskyttede mp3 mellom PC-er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å finne riktig kategori for dette spørsmålet.

Mitt spørsmål er om det er mulig å flytte lovlig kjøpte mp3-filer (som er beskyttet av DRM) over på en annen pc. Jeg har kjøpt meg en ny pc (med Vista forøvrig) og ønsker å flytte en del sanger som jeg har kjøpt på nettet. Disse har en lisens knyttet til seg, og vet ikke hvordan jeg skal få spilt disse mp3-filene på min nye pc (når jeg kopierer mp3 filene over på den nye PC-en spør de naturlig nok om en lisens og et nettleser vindu åpner seg).

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare å overføre disse sangene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok bare ha fjernet hele DRM-sperren. Dessverre kan jeg ikke fortelle deg hvordan du gjør det fordi det strider mot reglene her på forumet, men google er uansett et bra sted å starte.

Skrevet

jeg har lest om noen slike ting, men må si jeg synes det er rimelig tragisk at man må gjøre slike ulovlige ting for å kunne spille av lovlige kjøpte mp3 filer på en annen maskin...ikke rart at folk driver med ulovlige ting når det det skal være så vanskelig å følge lover og regler...

så hvis jeg forstår riktig må jeg benytte meg av ulovlig programvare etc for å få spilt av disse musikkfilene på en annen maskin?? eller er det noen som har noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...