the_fire Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Når jeg startet CS 1.6 for første gang kjørte spillet med software-rendring. Jeg prøvde å sette det i D3D, men dette fungerte ikke. Jeg prøvde også OpenGL, samme resultat. Får en feilmelding om at spillet ikke kan kjøre i denne modusen. The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode. Har et ATI X1700 skjermkort, Intel Core 2 Duo T5600 @ 1,86 GHz prosessor, 2 GB ram, Windows Vista 32-bit. Har kjørt spillet fint tidligere med hardware-rendring (mener jeg) men nå vil det ikke virke. Counter-Strike Source kjører uten problemer. Endret 17. oktober 2007 av The_Fire
Lapp1 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Oppdatert driverne? Hadde samme problem men husker ikke hva jeg gjorde, godt mulig det var driverne..
the_fire Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 Kan hende det er dette. Hvor gjør jeg det?
Lapp1 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Her tenker jeg . Er ikke sikker da men, se om ditt skjermkort er der du
the_fire Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 Fikk løst problemet. Lastet ned Catalyst-driver herfra, installerte, så virket det. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå