Saetre Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Som du ser er RF Online helt gratis, last det ned og spill. Du kan også laste ned expansion helt gratis! Kilde: http://kotaku.com/gaming/free-games/rf-onl...free-311830.php
Cotul Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 er spillet noe bra da? hva kan det sammenlignes med ?
Keylar Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Kan sammenlignes med lineage2, mindless grinding til man kaster opp.
Lakrits Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Gammltnytt, er en stund siden, men bra at du tar opp dette .
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Samme som Archlord og alt det andre mølet. Den som har flest healing greier i pvp vinner.
Saetre Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Gammltnytt, er en stund siden, men bra at du tar opp dette . vet at det er litt gammelt men jeg trodde det var bra jeg postet det. Laster det ned nå btw.
rfbruker Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Som du ser er RF Online helt gratis, last det ned og spill.Du kan også laste ned expansion helt gratis! Kilde: http://kotaku.com/gaming/free-games/rf-onl...free-311830.php Spilte RF Online for et år tilbake når det ikke var gratis. Og før man kom med den siste store oppgraderingen. Grunnen til at jeg sluttet var at oppgraderingen lot vente på seg. Den kom imidlertid nå i oktober(Episode 2). Spilte i mellomtiden andre MMOs og hadde ikke egentlig tenkt å begynne igjen, men gjorde det fordi; 1. Savnet spillets PvP, som er den beste i alle spill jeg har prøvd(og har prøvd mange). I spillet er det 3 raser som kjemper 3 ganger i døgnet om rettighetene til å bruke en gruve (som gir inntekter). Disse krigene driver på mange måter spillet og kan vare i inntil 2 timer. Intenst og morsomt. Man kan ellers drepe andre raser i de fleste områder. 2. Det er nå gratis. Grafikken er dessuten bra og flere spillere har kommet til i det siste. Siden man startet med gratis spill har det kommet 2 nye servere for å dekke behovet. 3. Høyeste lvl ble endret fra 50 til 55, men fortsatt ingen som har nådd høyeste lvl. Det tar tid, hvilket er bra. Selv om det er mye grinding kan man ikke som i wow komme til lvl 60 på et par uker(eller var det 24 timer som er rekorden. De spillerne som holder ut er i hvertfall dedikerte og man får en viss kontinuitet. Svært mange av de samme som spilte for ett år siden var fortsatt med nå ett år etter. 4. Det er flere voksne spillere. Har ikke truffet på andre norske ennå, men håper det kommer flere. Er selv 40 og setter pris på spill der det finnes et utgalg av voksne spillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå