Gå til innhold

Kjøpt spiderman 3, men får det ikkje til å virke i Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har innstalert spillet. Oppdater skjermkortdriver og lydkortdriver. Kjører Direktx 10.

Men ingenting vil starte. Det kommer opp ein beskjed at den har avbrutt oppstarten. Er det nokon som kan gi meg nokon tips? Min sønn står å tripper og skjønner ikkje at det skal vere så vanskelig.

Står på coveret at det skal virke i Vista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg har innstalert spillet. Oppdater skjermkortdriver og lydkortdriver. Kjører Direktx 10.

Men ingenting vil starte. Det kommer opp ein beskjed at den har avbrutt oppstarten. Er det nokon som kan gi meg nokon tips? Min sønn står å tripper og skjønner ikkje at det skal vere så vanskelig.

Veit ikkje akkurat kva som er galt men du kan sikkert lesa om det på nettsida til spelet.

Står som regel på FAQ eller forum ;)

Skrevet

Veit ikkje akkurat kva som er galt men du kan sikkert lesa om det på nettsida til spelet.

Står som regel på FAQ eller forum ;)

Har sett igjennom FAQ, men ingenting fant eg ut. Har prøvd å finne ei patch fil, men kan ikkje sjå at det er laget nokon.

Skrevet

Vet ikke om det har no å si for deg, men hadde også noen problemer med det, har du noen joystick eller lignende koblet til PC-en, må du koble ut det ihvertfall..funka for meg..

Skrevet

Ja, spider-man 3 funka på Vista for meg og, ganske kult egentlig, jeg likte det i alle fall, ikke en terningskast 6, vil heller ha sagt 4.

MEN OT:

Hvis du har "tweaket" drivere, så kan disse beskjedene skje noen ganger.

Det du må da gjøre er å avinstallere dem, og så reinstallere dem.

Skrevet
Vet ikke om det har no å si for deg, men hadde også noen problemer med det, har du noen joystick eller lignende koblet til PC-en, må du koble ut det ihvertfall..funka for meg..

Jippi det virker. Det var nok å ta ut joysticken!! Takkar og bukkar :!:

Kan ein ikkje bruke joystick på spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...