Gå til innhold

Forskjellene på SonyEricsson W810i og K810i?


wil

Anbefalte innlegg

Hei. Har en SonyEricsson W810i nå. Jeg fikke n SMS fra Netcom og jeg fikk tilbud å kjøpe en K810i.

 

Er det noe forskjell på disse telefonene? Jeg ser at det ikke er samme minnekort på Telefonen? Også er det bedre Kamera på K810i. Er det andre forskjeller?

 

 

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Leste igjennom Sammenligningen nå. Vel den ser jo bra ut den K810i da. Har selv vært ganske fornøyd med den jeg har nå. Altså W810i. Det er en bra telefon jeg har. Noen som har meninger om jeg bør/ikke bør bytte ut den jeg har nå?

Tviler på at det blir noen ny mobil nå uannsett, men jeg vil bare høre noen meninger om jeg bør bytte ut W810i eller ikke? Forøvrig synes jeg også W880i er ganske bra, men den er jo en god del dyrere igjen da.

Lenke til kommentar
Takk. Leste igjennom Sammenligningen nå. Vel den ser jo bra ut den K810i da. Har selv vært ganske fornøyd med den jeg har nå. Altså W810i. Det er en bra telefon jeg har. Noen som har meninger om jeg bør/ikke bør bytte ut den jeg har nå?

Tviler på at det blir noen ny mobil nå uannsett, men jeg vil bare høre noen meninger om jeg bør bytte ut W810i eller ikke? Forøvrig synes jeg også W880i er ganske bra, men den er jo en god del dyrere igjen da.

 

jeg har begge, men bruker for tiden k'en. syns det er bedre batt på w'en... jeg tar mer bilder ennhva jeg hører på musikk så k'en er nok best for meg.

 

begge er greie telefoner uansett =) SE ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...