Mafo Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Synes du Gmail-programmet på mobiltelefonen din går tregt? Da bør du laste ned den siste oppdateringen. Les mer
bidz Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg går inn på google.com/app via browseren til telefonen min (Sony Ericsson W810i) og velger å laste ned Gmail så får jeg spørsmål om og installere versjon 1.1.1 (gmail.jar). Poenget er at jeg har hatt versjon 1.1.1 i i alle fall 6 måneder nå, så enten er ikke gmail programvaren oppdatert på den spesifiserte URL'en, ikke oppdatert til W810i eller så er ikke versjonen så ny.
spitz Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg går inn på google.com/app via browseren til telefonen min (Sony Ericsson W810i) og velger å laste ned Gmail så får jeg spørsmål om og installere versjon 1.1.1 (gmail.jar). Poenget er at jeg har hatt versjon 1.1.1 i i alle fall 6 måneder nå, så enten er ikke gmail programvaren oppdatert på den spesifiserte URL'en, ikke oppdatert til W810i eller så er ikke versjonen så ny. Den jeg nettopp lastet ned var 1.1.1, mens den jeg hadde fra før var 1.1.0. Kanskje Amobil er noen måneder for sent ute, hvis du hadde 1.1.1 for et halvt år siden?
bidz Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Den jeg nettopp lastet ned var 1.1.1, mens den jeg hadde fra før var 1.1.0. Kanskje Amobil er noen måneder for sent ute, hvis du hadde 1.1.1 for et halvt år siden? Har i alle fall hatt versjon 1.1.1 i 3-6 måneder nå, husker ikke helt nøyaktig. Men dersom det er den "nye" versjonen så er den i alle fall ikke så ny som Amobil vil ha det til... Tenkte kanskje det var en feil hos Google og at de ikke hadde lagt ut den nye versjonen enda, siden Amobil ikke oppgir noe versjons nummer i artikkelen. Endret 17. oktober 2007 av bidz
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 folkens versjon 1.5.0 finnes i engelsk utgave, trykk på befinner du deg i storbritania eller tyskland så trykker du på engelsk, så får du opp 1.5.0. fiksfiks.
Gaervern Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 På min WM6 mobil, forsvant alle midlet-applikasjoner når jeg installerte gmail 1.5.0. Dvs. Opera 3.2.1 Opera 4.0 beta OG gmail 1.5.0 forsvant fra midlet manager. Reinstallerte programmene men versjon 1.1.1 av gmail, og det gikk bra. En annen ting: det burde gå an å logge ut av gmail med mobilversjonen. Når man avslutter, trenger man ikke passord for å logge på igjen.
Melkekartong Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Gmail lagrer automatisk påloggingsinfo. For å skru av denne funksjonen, start gmail, gå på Meny, gå til, Innstillinger. Der fjerner du haka foran "Alltid pålogget". Dessuten kan det være en fordel å fjerne haka foran "Forhåndslast uleste meldinger". Gmail er genialt
Gaervern Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Bra tips! Det var det trinnet med "Gå til" som ikke var helt opplagt. Jeg forventet ikke at kom til innstillinger der. Gmail genialt for alt du tør tiltro google.
Melkekartong Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Blir litt OT, men siden du nevner å "tiltro google"; Jeg er klar over at Gmail "overvåker" brukerne sine, men i så fall i den form av at programmer scanner gjennom mailen din for å finne ut hva slags reklame de skal gi deg. Og jeg vil knapt kalle dette lese eller snoke whatsoever.. Jeg mener dette er som å si at en selger overvåker folk på gata når han ser på en person for å finne ut om vedkommede er en potensiell kunde. Og om det sitter en stakkar der ute som har interesse av å se om jeg har blitt medlem av bokklubben eller leger uten grenser, så be my guest.. I bunn og grunn er gmail den beste eposttjenesten jeg har brukt iløpet av de 10 årene jeg har hatt e-mail og jeg kommer derfor ikke til å bytte. Endret 17. oktober 2007 av Melkekartong
m3 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Det jeg kunne tenkt meg er at google la til muligheten til å sende epost med vedlegg fra mobilen.
Gaervern Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Må advare mot gmail 1.5.0 på windows mobile. Kontakter og avtaler ble sletta av installeringa. Heldigvis hadde jeg backup!
Anbefalte innlegg