Gå til innhold

Norsk Raiding guild inc


Anbefalte innlegg

Minions of Hakkar

 

Jeg og en venn har tenkt å starte en norsk raiding guild som skal hete "Minions of Hakkar".

Vi skal transfere våre 70 char's til god Realm med mange skandinavere på (Alliance).

 

Så vi leter etter seriøse medlemmer til å joine guilden.

krav for å komme inn er:

 

Man være level 60+

Man må være aktiv

Charactern du joiner med må være mainen din.

Må være tolmodig.

 

Alle classer er velkommen foreløbig.

 

Vi vil poste her med en gang vi har transfera, altså mest sannsynlig i morgen, så folk som vil kan få en invite.

Vi har vært i en norsk raiding guild før og vet hvor morsomt dette er.

 

Generell info:

 

- Server = ikke 100% sikker enda, men vi tenke på "Grim'Batol", fort dere å kom med forslag om server:P

- side = Alliance

- Guild type = Mest pve guild, men vi vil også ha noen pvp eventer iblandt^^

- Navn "Minions of Hakkar" xD

- 100% norsk guild smile.gif

 

Rankings:

 

Son of Hakkar (guild leder)

Voice og Hakkar (Nestleder)

Slave Handler (classleader)

Minion (Vanlig medlem)

Slaves of Hakkar (Trial)

 

 

Info om raids:

 

-Vi aksepterer 100% om du ikke kan raide eller ikke gidder, men hvis du aldri raider og ikke er interresert burde du finne en annen guild.

-Vi bruker Guild message of the day for og arrangere raids, og vi vil raide sånn 3-4 ganger i uka.

-Raid lederne har god erfaring med det å raide (bla gjort: kara, guul, the eye og ssc)

 

 

Regler:

- Alt ninja looting er /gkick

- Mobbing er for nubs, altså /gkick

- Rasistiske holdninger osv er også /gkick

- og oppfører du deg generelt som en umoden drittunge er det /gkick ^^

 

 

Vi er ute etter greie norske folk som er interresert i raiding, og vi er ikke typen til å disbande hvis ting ikke ser så lyst ut.

 

PS: vi er 100% seriøse med denne guilden og forventer at de som joiner, er det samme.

Endret av alexander91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere er seriøse, men fortsatt kan de som vil bare si ifra om de vil ha invite, høres da ganske så seriøst ut.

folk kan hviske oss in-game så tar vi er prat med de,

uansett blir du trial i 1 uke lett å finne ut ogsen de er innen da :).

 

foreløbig ser det ut som vi transferer til Emerald Dream, der får vi hvertfall et medlem fra forumet :) men fortsett og kom med forslag om server :D

Endret av alexander91
Lenke til kommentar
Hvilken tidligere erfaring har offiserene deres, og hvor mye tid har dere tenkt å legge inn i dette? Vet av erfaring at det er utrolig mye mas å starte en raiding guild så seint ute i spillet, desto vanskeligere å lage en 100% norsk en.

jeg har vært i ssc og har sånnset mye erfaring.

 

Vi har tenkt MYE tid på dette, husk at vi transferer mainen.

Lenke til kommentar

Det å flytte over mainen sin betyr ikke nødvendigvis blir mer aktiv. Det høres fort ut som om det er bare kjekt og morsomt å få muligheten til å drive sin egen guild, men i realiteten er det mye mas, ofring av fritid og arbeid som ligger bak. Spesielt hvis dere skal drive med raiding på et nogenlunde ok nivå.

Lenke til kommentar
Det å flytte over mainen sin betyr ikke nødvendigvis blir mer aktiv. Det høres fort ut som om det er bare kjekt og morsomt å få muligheten til å drive sin egen guild, men i realiteten er det mye mas, ofring av fritid og arbeid som ligger bak. Spesielt hvis dere skal drive med raiding på et nogenlunde ok nivå.

Skjønner hva du mener, har selv vært med i en norsk guild helt fra starten (som var utrolig gøy)

Men tro meg, vi skal prøve skikkelig hardt på å få til dette.

Btw vi har fått opp Teamspeak kanal.

 

og ja, vi er aktive.

Hvis vi ikke var det ville vi ikke prøvd på noe sånt^^

Endret av alexander91
Lenke til kommentar
Dere er seriøse, men fortsatt kan de som vil bare si ifra om de vil ha invite, høres da ganske så seriøst ut.

folk kan hviske oss in-game så tar vi er prat med de,

uansett blir du trial i 1 uke lett å finne ut ogsen de er innen da :).

 

foreløbig ser det ut som vi transferer til Emerald Dream, der får vi hvertfall et medlem fra forumet :) men fortsett og kom med forslag om server :D

 

 

starter dere på emerald dream, så vet jeg ihverfall om 2-3 stk til som blir med =)

Lenke til kommentar
Dere er seriøse, men fortsatt kan de som vil bare si ifra om de vil ha invite, høres da ganske så seriøst ut.

folk kan hviske oss in-game så tar vi er prat med de,

uansett blir du trial i 1 uke lett å finne ut ogsen de er innen da :).

 

foreløbig ser det ut som vi transferer til Emerald Dream, der får vi hvertfall et medlem fra forumet :) men fortsett og kom med forslag om server :D

 

 

starter dere på emerald dream, så vet jeg ihverfall om 2-3 stk til som blir med =)

 

det er jo genialt :D men emerald dream er jo normal server :(

Endret av alexander91
Lenke til kommentar
Dere er seriøse, men fortsatt kan de som vil bare si ifra om de vil ha invite, høres da ganske så seriøst ut.

folk kan hviske oss in-game så tar vi er prat med de,

uansett blir du trial i 1 uke lett å finne ut ogsen de er innen da :).

 

foreløbig ser det ut som vi transferer til Emerald Dream, der får vi hvertfall et medlem fra forumet :) men fortsett og kom med forslag om server :D

 

 

starter dere på emerald dream, så vet jeg ihverfall om 2-3 stk til som blir med =)

 

det er jo genialt :D men emerald dream er jo normal server :(

 

btw hvis noen ikke er helt fornøyd med navnet kan vi bytte^^

Lenke til kommentar
Hvilken tidligere erfaring har offiserene deres, og hvor mye tid har dere tenkt å legge inn i dette? Vet av erfaring at det er utrolig mye mas å starte en raiding guild så seint ute i spillet, desto vanskeligere å lage en 100% norsk en.

jeg har vært i ssc og har sånnset mye erfaring.

SSC er ikke så mye med mindre det er snakk om Vashj down, ettersom hele instancen er totalnerfa.

 

Men som Sink sa så har Grim Batol sin del av norske guilds, Riders on the Storm, Aurora Borealis og Order of the White Tiger. Alle andre helnorske guilds som har prøvd seg har klart maks opp til Gruul og deretter gått inaktivt/disband siden det egentlig ikke er så mange som er keene på både helnorsk guild og god progress/godt oppmøte blandt de som er igjen utenfor de tre nevnte guildene.

 

Alltids mulig å prøve though, men som sagt er nok ikke Grim Batol stedet for det du leter etter. Men lykke til, for all del ;)

Endret av lilleslem
Lenke til kommentar

Da har jeg leave guilden min og transferer til Ragnaros imårra med en kamerat :) da skal det bli norsk raiding guild :D

Hadde vært genialt om folk ville joine

grunnen for at jeg ikke ville transfere til Emerald Dream det er en Normal server, som ikke passer for oss

 

PS: I morgen transferer vi til Ragnaros og lager guilden

Endret av alexander91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...