Gå til innhold

Vurderer 22" eller dual screen.


SWAT dude...

Anbefalte innlegg

Hei! etter innkjøp av ny PC vurderer jeg nå å gå til innkjøp av ny skjerm. Da en 22" eller muligens en ekstra 19" skjerm.

 

 

 

Jeg lurer egentlig på 4 ting.

 

1. Hvilken 22" er best idag under 3000,-

 

2. Hvilken 19" er best idag under 2000,-

 

3. Hva er en god salgspris på min 19" Samsung syncmaster 930BF?

 

4. Hva vil jeg få mest nytte for av en ny 22" eller en ekstra 19"?

 

 

Jeg bruker PC-en min mye til spill. skjermkortet mitt (8800GTX) drar atm alle spill jeg har på fult på max oppløsning. Dette er vel hoved argumentet til å gå over til en større skjerm med høyere oppløsning.

En 22" skal derfor være GOD i spill og fargegjengivelser. Den skal være kjapp, den skal IKKE ha mye etterslep. Hadde helst også sett at den var svart.

 

Den 19" jeg sitter på idag er suveren i spill. JEg har aldri hatt en bedre skjerm. Dersom jeg skal kjøpe en ekstra 19" blir det derfor for å kjøre dual screen. Kommer ikke til å bruke dualscreen i spill. Muligens teste litt i world in conflict og supreme commander men ikke til vanlig.

derfor vil jeg ikke vektlegge at skjermen er ekstrem i alt av spill siden jeg vil bruke min nåværende til det. Det jeg vektlegger er at den skal ha en god fargegjengivning. Bortsett fra det bør den vel være så billig som mulig.

 

En ting jeg også lurer på er om jeg kan bruke en ekstra mus til den andre skjermen i dual screen modus slik at jeg ikke trenger å gå til windows for å bytte sang i winamp osv.

 

Har ikke peiling på skjerm. Derfor hadde det vært morro om noen hadde annbefalt en eller flere skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...