Gå til innhold

HL2: Orange Box - Ute denne uken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør si at jeg kanskje spilte noen av spillene litt på forhånd før jeg kjøpte boksen. Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan legge de gamle game-savene til Portal og EP2?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpte Orange Box i dag. Må jeg ha noe annet av HL installert på data'n fra før for å spille dette??

Etter jeg har installert Steam så står den å oppdaterer seg men går ikke lenger enn til 33%. Kommer også bort etterhvert....

Endret av reidarrs
Skrevet (endret)

- Nei, du trenger ingenting annet fra før av for å kunne spille The Orange Box.. :p

- www.steampowered.com , Last ned Steam, Opprett brukerkonto på steam, og oppdater Steam til siste versjon (Noe som gjøres automatisk), Og når alt er på plass, er d bare å sette inn Disk 1 i Dvd-stasjonen din og installere The Orange Box :)

EDIT: Prøv oxo og avslutte prosessen Steam fra oppgavebehandling (CTRL+ALT+DEL), logge av/logge på, restarte PC-en eller reinstallere Steam og se om det hjelper..

Er ofte at når man installerer Steam for første gang, før "logg inn brukerkonto" vinduet synes, så oppdaterer han til rundt 20-30% også stopper han (restarter), og fortsetter på der han slapp.. Noe jeg ahr lagt merke til i alle fall... :p

Endret av pablo91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...