:---{D Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tør si at jeg kanskje spilte noen av spillene litt på forhånd før jeg kjøpte boksen. Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan legge de gamle game-savene til Portal og EP2?
reidarrs Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Kjøpte Orange Box i dag. Må jeg ha noe annet av HL installert på data'n fra før for å spille dette?? Etter jeg har installert Steam så står den å oppdaterer seg men går ikke lenger enn til 33%. Kommer også bort etterhvert.... Endret 7. november 2007 av reidarrs
RevelleR Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) - Nei, du trenger ingenting annet fra før av for å kunne spille The Orange Box.. - www.steampowered.com , Last ned Steam, Opprett brukerkonto på steam, og oppdater Steam til siste versjon (Noe som gjøres automatisk), Og når alt er på plass, er d bare å sette inn Disk 1 i Dvd-stasjonen din og installere The Orange Box EDIT: Prøv oxo og avslutte prosessen Steam fra oppgavebehandling (CTRL+ALT+DEL), logge av/logge på, restarte PC-en eller reinstallere Steam og se om det hjelper.. Er ofte at når man installerer Steam for første gang, før "logg inn brukerkonto" vinduet synes, så oppdaterer han til rundt 20-30% også stopper han (restarter), og fortsetter på der han slapp.. Noe jeg ahr lagt merke til i alle fall... Endret 7. november 2007 av pablo91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå