gaute14 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan gi meg en link der jeg kan se de nye rewardsa?
Slikape Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) nice wand til 25 badges Endret 16. oktober 2007 av Darx
SnusHanen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 trenger du å være exalted med en fraction for å kjøpe de rewards? eller holder det at du har nok badges? På tide at de oppgraderer rewards fra Badges, vært skralt før syns jeg
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Ikke noe rep. for å kjøpe noe nei.
Zeycu Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Trenger kun og være Reverd med den Faction du skal i heroic. Feks Ramparts må du være Reverd Med Honor hold
War Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Har man 0 rep så blir det jo kara/ZA da som kommer til å droppe badges.
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 trenger du å være exalted med en fraction for å kjøpe de rewards? eller holder det at du har nok badges? På tide at de oppgraderer rewards fra Badges, vært skralt før syns jeg Hæ? Har jo vært noen av de beste off-handene og trinketene som er tilgjengelige, dette til en veldig rimelig pris?
SnusHanen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 trenger du å være exalted med en fraction for å kjøpe de rewards? eller holder det at du har nok badges? På tide at de oppgraderer rewards fra Badges, vært skralt før syns jeg Hæ? Har jo vært noen av de beste off-handene og trinketene som er tilgjengelige, dette til en veldig rimelig pris? Joda noe har det jo vært, men syns ikke det har vært alt for mye, FR gear har det jo vært.
War Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) For en shadowpriest er jo 2 av dps itemene noe du bruker etter å ha clearet BT i mange mnd. Og for en tank 1 av dem Paladin bruker ofte healtrinketen osv, synnes det har være noe for alle der i alle fall for insatsen som kreves for å få dem. Endret 17. oktober 2007 av War
Bagh Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Ut å farme badges ser jeg. Har enda ikke skaffet meg trinketen, så jeg er litt på etterskudd...
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 syns det er fucka at alle classes uten om mage og warlock som ikke får et fult badge set..
Keylar Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Har vel noe med frozen shadowweave som alle jogger rundt i om dagen PS: Locks er noe skit! ^_^ Endret 1. november 2007 av Keylar
DirtyBit Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Har vel noe med frozen shadowweave som alle jogger rundt i om dagen PS: Locks er noe skit! ^_^ haha, ekke akkuratt noe å skryte av det settet eller, men viser seg at vi får et sett like vel tror jeg, hvis jeg ikke så feil på world of raids for en uke eller 2 siden... og keylar, skyld deg selv at du rolla pally, og for å være en slacker til å ikke koste på deg 3 uker å lvle en ny char
Luz Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 haha, ekke akkuratt noe å skryte av det settet eller Ja morn. Så vidt jeg veit så er det ingen shadowpriests eller andre classer som yter fint med shadow/frost dmg som byr på t5 eller random epics fra SSC fordi FSW > t5.. Jeg synes ikke det er mye å være skuffa over.
Talwin Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Gleder meg til 2.3 går live, driver og skraper sammen badges til skoene nå. Moroes kan ryke og reise, trenger ikke skoene dine lenger, ditt svin...sint på kara ass.
FOOrK Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 noen i guilden sa at man bare behøver honored for å kjøre heroics i neste patch?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå