Gå til innhold

Heroic Badge Rewards

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger du å være exalted med en fraction for å kjøpe de rewards? eller holder det at du har nok badges?

På tide at de oppgraderer rewards fra Badges, vært skralt før syns jeg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Ikke noe rep. for å kjøpe noe nei.

Skrevet
trenger du å være exalted med en fraction for å kjøpe de rewards? eller holder det at du har nok badges?

Hæ? Har jo vært noen av de beste off-handene og trinketene som er tilgjengelige, dette til en veldig rimelig pris?

Skrevet

Hæ? Har jo vært noen av de beste off-handene og trinketene som er tilgjengelige, dette til en veldig rimelig pris?

Joda noe har det jo vært, men syns ikke det har vært alt for mye, FR gear har det jo vært.

Skrevet (endret)

For en shadowpriest er jo 2 av dps itemene noe du bruker etter å ha clearet BT i mange mnd.

Og for en tank 1 av dem

Paladin bruker ofte healtrinketen osv, synnes det har være noe for alle der i alle fall for insatsen som kreves for å få dem.

Endret av War
  • 3 uker senere...
Skrevet
Har vel noe med frozen shadowweave som alle jogger rundt i om dagen :p

PS: Locks er noe skit! ^_^

haha, ekke akkuratt noe å skryte av det settet eller, men viser seg at vi får et sett like vel tror jeg, hvis jeg ikke så feil

på world of raids for en uke eller 2 siden...

og keylar, skyld deg selv at du rolla pally, og for å være en slacker til å ikke koste på deg 3 uker å lvle en ny char :p

Skrevet
haha, ekke akkuratt noe å skryte av det settet eller

Ja morn. Så vidt jeg veit så er det ingen shadowpriests eller andre classer som yter fint med shadow/frost dmg som byr på t5 eller random epics fra SSC fordi FSW > t5.. Jeg synes ikke det er mye å være skuffa over.

Skrevet

Gleder meg til 2.3 går live, driver og skraper sammen badges til skoene nå.

Moroes kan ryke og reise, trenger ikke skoene dine lenger, ditt svin...sint på kara ass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...