Sniken_123 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Når jeg logget meg på idag var det mye som ikke var som det skal... Jeg skulle spørre om noe i Advice channel, så kom det "You are not in a advice channel"... så jeg sjekket filteret med det var fint. Da skulle jeg sørre en kompis i friends listen om han hadde samme prob. med da var hele listen borte. Så jeg skrev tell til han manuelt, det funka bra. Men jeg kan fremdeles ikke se aller skrive meldinger i offentligheten... Har prøved å restarta og skifta IP og litt sån men det hjelper lite... Noen som vet hva som skjer her?
El Fantasma Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 En i Kinshipet mitt hadde samme problem tidligere idag. Han var ikke "i" noen kanaler. Vet ikke hvordan han fikset det dessverre..
Arne_stl Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Ja det har sjedd med meg også non ganger, tok ca 5 min så kom det.. Men var plagsomt....
Betenkt Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Skjedd med meg også. Restarta spillet og da fungerte det.
El Fantasma Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Var en feil som nå er rettet av LOTRO folka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå