syklitengutt Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei. Får en melding som lyder ca slik ved oppstart: Vista registrering har sluttet å virke PC-en er en Toshiba Satellite X200 og er kjøpt med vista premium. Noen som har noen tips anng. dette? Legger ved ett bilde også. Har visst en nvidia feilmelding også. Endret 15. oktober 2007 av syklitengutt
syklitengutt Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 liten oppdatering. Nvidia problemet er løst. Men Vista registration har jeg ikke kommet noe videre på. Har søkt og søkt, men finner ingenting
VirtualBox Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Du er solgt nå. Vista har registrert dette som en "for stor" oppgradering, og du har dermed brutt lisensen. Du kan prøve å få hjelp hos M$ Norge, men ikke få opp forhåpningene dine for høyt. Husk at når du kjøper OS med et så innskrenket EULA som Vista, så skjer slike ting - dessverre.
syklitengutt Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Det der tror jeg er piss. For hvis det hadde vært noe slikt ville jeg ha klart å finne noe info om det. Det gjør jeg ikke.
syklitengutt Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Problem løst. Gikk til : kontrollpanel - problemrapporter og løsninger og fant ut at det var toshibavistaregistration.exe som har sluttet å virke. Den blir tydeligvis bare kalt vistaregistration av programmet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå