Gå til innhold

Nytt sms-abbonement til meg - forslag ?


Anbefalte innlegg

Hei Hei.

 

Jeg sitter nå med Djuice Magnum abb. og føler jeg får litt for dyre regninger. Totalt 100 gratis SMS fra mobil, og 30 fra telenor.no.

 

Jeg ser for meg et abbonement hvor man har lav sms pris, så jeg får senket mobil regningen min ytterligere. Månedspris ? Tja, jeg vet det finnes slike "betall 200kr, og send uendlige meldinger" men hvilket er disse ?

 

Regningene mine ligger på rundt 400-500,- hvor mesteparten er SMS.

 

Har bindingstid frem til 11. januar eller noget, men det er ikke noe problem.

 

Noen forslag til nytt abbonement til meg ?

 

 

Edit: Fikset og endret litt informasjon.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har magnum fra før skulle det vel ikke være noe problem å kostnadsfritt bytte til nonstop... som datating skrev har du da gratis sms og mms for 299 pr mnd, ringe koster vel 0,89 eller noe til alle opperatører. Dette skal du vel kunne bytte til selv om du har binding (beholder bare bindingen!)

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Takker for et VELDIG godt forslag fra deg, _Troffen_ !

 

Jeg vurderer faktisk å bytte telefon i samme slengen, ettersom det kommer på 200kr ca. Jeg har nå Nokia 6288, og for 199 får jeg Sony Ericsson sammen med Djuice Nonstop for 284 inkl. frakt.

 

Hm. Dagens høydepunkt dette her omtrent.

Lenke til kommentar
Med et Netcom abonnement kan du ha SMS Mania som gir deg 2000 SMS i måneden for 200 kr.

Eller så har du Djuce Nonstop til 299 kr. som månedspris, men da kan du sende så mange sms og mms du bare orker...

Vil du heller ha lave sms-priser har vel TalkMore det rimeligste tilbudet for tiden med 34 øre.

299 for sms mania.

Lenke til kommentar
Foresten.

 

Hvordan er det hvis jeg bestiller abb og ny telefon fra samme leverandør som jeg har nå. Altså Djuice. Men, siden det er nytt abb, og ny telefon og jeg fortsatt har bindingstid igjen på mitt nåværende abb. Hvordan blir dette ?

Du kan endre abonnementet nå, og event. vente til bindingstiden går ut før du bestiller ny mobil med ny bindingstid.

Hvis du kjøper ny mobil m/nytt abonnement nå må du betale for brudd på bindingstiden.

Lenke til kommentar
Med et Netcom abonnement kan du ha SMS Mania som gir deg 2000 SMS i måneden for 200 kr.

Eller så har du Djuce Nonstop til 299 kr. som månedspris, men da kan du sende så mange sms og mms du bare orker...

Vil du heller ha lave sms-priser har vel TalkMore det rimeligste tilbudet for tiden med 34 øre.

299 for sms mania.

Ikke at det har så veldig mye å si for denne tråden - smsmania lønner seg såvidt når man sender 300 sms i måneden, men SMSmania koster 200,- som det ble sagt ovenfor her, ikke 299,-.

 

Men med 300 meldinger og litt ringing i måneden synes jeg både SMSmania og Djuice Nonstop blir ganske feil abonnement å anbefale. Det finnes mange andre abonnement som er mye billigere for den bruken.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar
Sms mania kjøpte jeg senest igår og prisen var 299. Lønner seg ikke når man bare sender 300 meldinger i måneden men vis man sender 60 meldinger per dag lønner det seg.

Tjenesten koster 200,- men hvis du kjøper et SMSmania påfyllingskort i kiosk koster det nok 299,- ja. Regnet med det var snakk om et abonnement her, og da er prisen 200,-.

Lenke til kommentar
Chess Touch med SMS pris på 39 øre? Eller Talkmore med SMS pris på 34 øre?

 

Du må nesten regne ut om det lønner seg og betale 300 kroner i måneden for ubegrenset SMS. Med Talkmore abbonemanget vil du f.eks få 882 meldinger for 300 kroner. Sender du mer en dette nå?

Godt eksempel :)

Lenke til kommentar

Men Bimmelom har jo binding til telenor frem til 11.januar... Dette var grunnen til at jeg anbefalte å bytte til nonstop kostnadsfritt for å få lavere regninger!

 

Når det er mindre enn 1mnd igjen av binding (12.des) kan du da evt kjøpe en billig tlf og få 12mnd binding til 12.12.09 eller du kan vente helt til 11.jan og ta med deg nr til onecall, chess, talkmore el.

 

Anbefaler fortsatt å bytte til nonstop inntil videre...

 

Ønsker du å kjøpe ny tlf nå eller ta med nr til annen operatør koster dette kr 1400 - 9*100 = 500,- for å bryte binding... Dette vil dukke opp på neste regning dersom du velger å kjøpe ny tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...