C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Yo! Jeg prøvde for moro skyld å bruke skinet til pumpis-combinen (den combine-soldaten med pumpehagle og woodland camo) i HL2 for å se litt nærmere på den i feks model viewer eller bruke den i noen SP-maps. Jeg fant den i Episode Two materials-GCF-fila og tok ut alle "combine_shotgun"-filene, putta dem i materials/models/combine_soldier i HL2-mappene og endra filnavene så de skulle bytte ut de vanlige combinesoldatene. Men når jeg ser etter i model viewer så kommer det bare en hvit modell uten noe skin. Noen ideer? Er denne forresten posta riktig? -G.G.
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Virkelig ikke noen som veit dette?
Bear^ Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Finner du ikke combine m/shotgun i modelviewer når du åpner Source SDK? Er ikke sikkert at SDK oppdateringen for Source SDK er kommet enda, men om den er trenger du ikke gå gjennom alt det der. Samt, er du sikker på at navnene på de nye teksturene er 100% identiske med de gamle?
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Måtte i så tilfelle ha valgt HL2:EP2 som spillkonfigurasjon i SDKen for å komme til modellmappa til EP2 med modelvieweren, og det går i alle fall ikke. Identiske navn ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå