Gå til innhold

Smileys på 6290


osso121

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kjøpt meg NOKIA 6290. Selv om jeg bruker T9-ordlisten (eller hva den heter) og uten ordliste, får jeg ingen hjelp til ferdig smileys. Altså jeg må inn å trykke 4-5-6 ganger ekstra for å finne frem "kolon" og 4-5-6 ganger tilsvarende ekstra for å hente fram "parantes" osv. Finnes det ikke en enklere måte å gjøre dette på?

 

Er det mulig å få oppdatert noe av dette osv?

 

Har ikke hatt NOKIA på 5 år cirka, men trodde smileys som dette ---> :) var allemannseie....?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har kjøpt meg NOKIA 6290. Selv om jeg bruker T9-ordlisten (eller hva den heter) og uten ordliste, får jeg ingen hjelp til ferdig smileys. Altså jeg må inn å trykke 4-5-6 ganger ekstra for å finne frem "kolon" og 4-5-6 ganger tilsvarende ekstra for å hente fram "parantes" osv. Finnes det ikke en enklere måte å gjøre dette på?

 

Er det mulig å få oppdatert noe av dette osv?

 

Har ikke hatt NOKIA på 5 år cirka, men trodde smileys som dette ---> :) var allemannseie....?

 

Jeg mener at dette gjelder for samtlige av nokias s60 telefoner, kanskje med noen få unntak. Du må enten

a) Kjøpe / laste ned programvare som gir deg den muligheten (om dette finnes?)

b) Legge inn smilyene i ordboka (som jeg gjør). Da trykker jeg 2-3 ganger på punktum og velger smilyen jeg vil ha - men ikke noe grafisk.

 

//Torgeir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...