Gå til innhold

Vurderer og Lakere Min Hurrycane, Kva farge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
ja det ahr du rett i. Lakeringo skal eg få hjelp til. Og så får eg tipps av pappa til forarbeid ;)

 

Det er ein del riper i lakken. Men det ser du ikkje så godt på bilde.

 

Gul og svart.

Svart bunn og gul på toppen.

Har det på min Bella Arrow, men den lakken er slitt den!

Blitt bleika av sola og.

Lenke til kommentar

haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert :devil: Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks.

haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert :devil: Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks.
Noe sånn på bildet. (er ikke verdens beste i photoshop) :)
haha, ja den båten du har nå ville jeg absolutt lakkert :devil: Gult hadde vært fett, men kanskje hvitt istedenfor svart? evt. at vingene på båten er hvit og midten er gul f.eks.Noe sånn på bildet. (er ikke verdens beste i photoshop) :)
Bilde kom visst ikke med :SNå gikk det :)

post-117727-1192283475_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det ahdde vore stiligt, men liker ikkje så godt kvitt og gult. Men da hadde sikkert vore tøfft.

 

Cyber sofa er tøft ja, men koster jo ein del og

cybersofa koster 2,5k mener jeg å huske. Tror du kan tjene inn det på økt verdi på båten, men din båt ;)

 

Hvis ikke du liker hvitt så er nok svart et godt alternativ ja, spesielt hvis du skal ha tofarget, noe som absolutt blir penest :)

 

Kan evt lakkere en farge på båten og en annen som bunnstoff..

Lenke til kommentar

Farge er jo smak og behag, fargen må være litt "knall" eller hvit.

Et tips er og lakke den som 470en dal-z viste, hvitt som kommer opp i baugen, og enten blå, grønne, gule eller røde skrogsider. Og så tar du hele dekket over fenderlista hvitt.

Det er det som gir det reneste og peneste resultatet, men noe som også er viktig er og velge riktig farge... Det finnes en haug av forskjellige grønn-farger, rød-farger, blå-farger osv.

Lenke til kommentar

Skal du ha den i grønn man du ha den i det første bildet du viste av den, den skarpeste grønnfargen.... Ellers er sølvgrå heller ikke så dumt.

sånn som denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=12&tot=18

er lakket er heller ikke så dumt, med en rød fartsstripe over båten, men det kan jo diskuteres hvorvidt det passer til din båt.

Er forøvrig en venn av meg som selger den båten

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...