Evleos Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone? Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Mvh. Endret 12. oktober 2007 av lithium Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone?Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Det er ikke mulig å installere java-program på Iphone. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone?Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Mvh. Hvilken høyskole er dette? Et javaprogram for å logge på wifi høres veldig klønete ut. Simen Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilken høyskole er dette? Et javaprogram for å logge på wifi høres veldig klønete ut. Simen NHH. It-avdelingen har gitt et svakt inntrykk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå