Evleos Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone? Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Mvh. Endret 12. oktober 2007 av lithium
Hedonism Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone?Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Det er ikke mulig å installere java-program på Iphone.
carwash Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg har et lite spørsmål; er det mulig å instalere java apps på en iphone?Høyskolen jeg går ved krever at man instalerer et lite program for å kunne benytte seg av internet over wifi. Mvh. Hvilken høyskole er dette? Et javaprogram for å logge på wifi høres veldig klønete ut. Simen
Evleos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Hvilken høyskole er dette? Et javaprogram for å logge på wifi høres veldig klønete ut. Simen NHH. It-avdelingen har gitt et svakt inntrykk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå