Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil under flashing av BIOS


Anbefalte innlegg

Så skjedde det da, det som er alles skrekk, skulle oppdatere BIOS som jeg har gjort en mange ganger før, men så når den hadde kommet til 80% kom plutselig melding om at windows slår seg av, og den tokk en restart. Er da selvfølgelig ikke mulig å få den til å starte opp igjen. grrrrrrr

 

Har prøvd det meste med å resette bios, men den er død, alt av vifter osv starter med hovedkortet gir feilmelding på at den ikke har BIOS. Type: ABit AB9.

 

Er det noen som har noen tips?

Ser det er mulig å kjøpe ny bios i USA, men dem sender ikke til Norge, finnes det noe slikt i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, der kan jeg kjøpe den ja, og 120,- er jo en helt grei pris :)

 

Bare en lite spørsmål til, så i noen andre diskusjoner at det var mulig å sette biosen oppå en bios som fungerte og da oppdatere begge to samtidig, var det du også tenkte? Du nevner å kjøpe en tom bios, er en bios som har gått feil under oppdatering deffekt uansett?

 

Uansett tusen takk for linken, den gav meg det nødvendige.

Lenke til kommentar

Hmmm, sant det. Har ikke tenkt på at man faktisk kan bruke den gamle bios-brikken til å oppdatere. Burde fungere. Og det fungerer nok. Sånn sett så trenger du ikke å kjøpe noen ny, men du må nesten kjenne noen som vil gjøre det for deg.

Men, ettersom det er såpass 'billig' å få en ny en, så hadde jeg nok personlig gjort det, og det ser jo ut som om du velger det også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...