Gå til innhold

Nissan 240sx s13 i GTA San Andreas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg lurer på hvor jeg kan finne Nissan 240sx i San Andreas? Jeg har sitt filmer av den på internett, men finne ikke bilen eller beskrivelser hvor jeg kan finne den.

Er det noen her som vet hvor den er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Forstår lite nå jeg.. :(

Må jeg laste ned bilen eller står den å jemmer seg en plass i spillet?

Du må ha noe som heter IMG tool for å bytte skin på en bil i spillet til skinnet som ser ut som 240sx. Du må åpne IMG fila som heter gta3 i spillet med IMG tool, og så bytte filene med de du har lasta ned med bilen. I et tekstdokument som sikkert følger med på det du lasta ned står det hva du skal bytte i handling.CFG fila og lignende filer i spillet.

Her er link til IMG tool.

Endret av Louigi
Skrevet
Du må ha noe som heter IMG tool for å bytte skin på en bil i spillet til skinnet som ser ut som 240sx. Du må åpne IMG fila som heter gta3 i spillet med IMG tool, og så bytte filene med de du har lasta ned med bilen. I et tekstdokument som sikkert følger med på det du lasta ned står det hva du skal bytte i handling.CFG fila og lignende filer i spillet.Her er link til IMG tool.
Takker for beskrivelsen!Men klarer ikke å instalere programmet: imgtool20.zip: Unexpected end of archive.Hva betyr dette? Må bare få med meg at jeg er ingen datafreak som dere sikkert skjønner :p
Skrevet
Takker for beskrivelsen!Men klarer ikke å instalere programmet: imgtool20.zip: Unexpected end of archive.Hva betyr dette? Må bare få med meg at jeg er ingen datafreak som dere sikkert skjønner :p

hmmmm... du må bruke winrar for å åpne fila du lasta ned... hvis du allerede har winrar, kan du prøve å laste ned en nyere versjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...