Gå til innhold

Digitale bilder, "fremkalt" som vanlige bilder... ???


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Hei!

 

Jeg har nettopp kjøpt meg ett canon A20 kamera som jeg er fornøyd med. Da jeg ikke har brukbar nok printer ønsker jeg å benytte en vanlig fotoforetning til å skrive ut bildene.

 

Hvilke oppløsning kreves for å få vanlig fotokvalitet?

 

Har problemer med å finne ut hvilke innstillinger som kreves for å få god nok kvalitet.

 

Alle svar mottas med takk! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

 

Jeg pleier å bruke Fotoknudsen når jeg skal fremkalle dig.bilder.

Når du laster opp bildene der får du nemlig se hvilke som har bra nok oppløsning og ikke ved hjelp av smilefjes. Det står også en forklaring der på nøyaktig hvor bra oppløsning bildene bør ha for å få god kvalitet. Husker ikke tall dessverre!

De jeg har fremkalt har blitt veldig bra, kjappe er de å! Får dem som regel dagen etter bestilling!

Lenke til kommentar

på minebilder.no får du å info om hva som er anbefalt av vis du skal framkale :smile:

men under 1mps (1024*758) er nok ikkje bra framkala noen bilder på 640*480 det blei eller ikkje dårlig det kommer jo mye hvilket bilde det er osv noen bilder krever mere enn andre....

 

bare prøve å se det :smile:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg har også nettopp kjøpt mitt første digitalkamera. Fujifilm 2600. Jeg tok julebildene med den og sendte de til http://www.minebilder.no og fikk kopiene mine igår....WOW!! Dette er kult!!..kjempe digg. MEget bra bilder. Alle bildene var tatt med maks kvalitet, 1600x1200 oppløsning. Jeg kjøpte også først et nytt minnekort på 128 MB. MEGET godt kjøp det og...et must have. Ser ikke noe poeng å ta bilder med lavere kvalitet når jeg vil ha alle detaljene som kan fåes.

 

Lykke til!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...