Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vill gjøre noe spessielt for dama på bursdagen hennes.. tips?


Anbefalte innlegg

hei:)

 

nå har det seg slik at dama snart har bursdag :)

å i den anledningen, så vill eg gjøre noe spessielt for hun.. har skaffet biletter til rakse menn da:P på dagen liksom.. og vet hun har veldig lyst til og se de... hun vet selvfølgelig ikke att vi skal da...

men så tenker eg på noe eg kunne gjort liksom etter det? vill det skal vere spessielt liskom.. men kommer ikke på noe:P

 

og så trenger eg tips til en spessiell gave... vet heller ikke hva eg skal kjøpe.. hun snakker om att hun ønsker seg ny mp3 spiller da... kan jo godt gi henne det, men vet ikke lyst å gi henne noe litt mer personli...

 

noen som kan gi meg noen gode tips?

 

takker på forhond for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ordne i stand en middag til henne. Noe ordentlig med dempet lys. Gi henne roser og si "Jeg elsker deg".

Også kan du vel kjøpe en halskjede, eller armbånd til henne? Kanskje med noe diskrè initialer? :)

 

Lykke til i alle fall :D

 

godt svart;) men er jo slikt att eg bor ett stykke fra der vi skal se rakse menn da, og det gjør ikke hun, så vi skal nokk bo oss henne da...

men kommer nokk til og se etter en eventuell plass hvor vi kan spise...(er i bergen btw)

 

og som pressange, blir det nokk noe sånt ja... smykke,armbånd eller noe i den dur med initialer... hørtes sikkert ut..

kan gi henne en mp3 spiller til jul eller noe i stede:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...