Gå til innhold

Problemer med minne til Windows Vista


Intoxikeyn

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

tidligere har jeg kjørt Windows Vista Home Premium 64-bit med 2GB ram. Dette går som en drøm. Men etter at jeg nå kjøpte 2GB ram til vil ikke Vista boote med 4GB. Kun med 2GB og 3GB.

 

Jeg var av oppfatning av at Vista 64-bit støttet 4GB ram jeg :dontgetit:

 

I tillegg har min score i Vista gått ned når jeg har innstalert mer minne, henger dette på grep eller? :hmm:

 

Er det noe jeg må stille på inne i Vista får å kjøre 4 GB ram?

 

Mvh,

Christoffer :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ha noe med hk'et ditt å gjøre? Har sett mange som har hatt problemer med at noen av minneslottene på hovedkortet ikke virker/får det til å klikke hele tiden :hmm:

 

Om du skrev med hvilket hovedkort du har kunne vi ha funnet ut om det er andre med samme kort og samme problemer :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan ha noe med hk'et ditt å gjøre? Har sett mange som har hatt problemer med at noen av minneslottene på hovedkortet ikke virker/får det til å klikke hele tiden :hmm:

 

Om du skrev med hvilket hovedkort du har kunne vi ha funnet ut om det er andre med samme kort og samme problemer :thumbup:

 

Dette er mitt HK: https://prisguiden.no/product.php?productId=58166

 

OBS! oppdatert linken!

 

Mvh,

Christoffer :thumbup:

Endret av Intoxikeyn
Lenke til kommentar
Dette er mitt HK: https://prisguiden.no/product.php?productId=58166

 

OBS! oppdatert linken!

 

Mvh,

Christoffer :thumbup:

 

Hmm.. jeg mener å ha lest at du må oppdatere til nyeste BIOS for å få visse rambrikker til å funke. Kan hende det har noe med hvor mye den klarer å bruke. Men uansett: eliminasjonsmetoden tilsier at du uansett bør oppdatere BIOS for å se om dette fikser problemet.

 

Hvis ikke det fungerer så veit jeg ikke. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...