F.torres Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 jeg spiller nå fifa 08 da jeg spiller kamper så får jeg the disk is unredabel. har sett på den er ikke en ripe i den, tok spillet ut av coveret og har satt det i disken er eneste det har vært ute av boksen. så i stad var ikke 1 ripe i disken. boksen blir helt stille også detter jeg ut, hva skal jeg gjøre?
Dvil Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 jeg spiller nå fifa 08 da jeg spiller kamper så får jeg the disk is unredabel. har sett på den er ikke en ripe i den, tok spillet ut av coveret og har satt det i disken er eneste det har vært ute av boksen. så i stad var ikke 1 ripe i disken. boksen blir helt stille også detter jeg ut, hva skal jeg gjøre? Prøv med lunket vann og zalo og tørk godt av.
F.torres Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Prøv med lunket vann og zalo og tørk godt av. ' ok kan det, men hvorfor får jeg opp feilmeldingen? er jo ikke noe fett eller en ripe i disken
Dvil Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 'ok kan det, men hvorfor får jeg opp feilmeldingen? er jo ikke noe fett eller en ripe i disken Vet bare at dette har funket for meg etpar ganger med helt nye spill man nettopp har satt inn i maskinen.Skal irriterende lite til før discen blir uleselig,bl.a som man ikke kan se med det blotte øye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå