Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alleredet vurdert deg. Grunnen til at det er to e'er er fordi en tulling av makkfòr har tarr navnet GreVen. Så får nøye meg med GreVeen. Den store V er for V for vendetta. Og hvis du ser på avataren min er det et bilde der ;)

Hopp over meg og vurder Invader Zim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invader Zim

Zim i seg selv syntes jeg hadde vært et fett navn. Invader Zim Er også ett kult navn, men syntes kanskje det er litt langt. Forresten så hadde kanskje Zim vært et for kort navn :p Liten minus for to ord.

7/10

Skrevet (endret)

Rabbid

Enkelt og greit. Passer godt til avataren din, og er generelt litt "spennende"

8/10

Endret av The groke
Skrevet (endret)

Du kom meg i forkjøpet Demantios så jeg får komentere ditt.

Brukernavnet ditt høres litt skummelt ut, kanskje litt mystisk også, desverre har ikke jeg sansen for den slags.

4/10

Ville bare legge til at "The Groke" er "Hufsa" fra mummitrollet.

Endret av Jagland
Skrevet (endret)

Kjellcorp:

Førsteinntrykket var Kjell+lik, og hadde lyst til å gi lav score. Men etter å ha smakt litt på navnet åpnet øynene seg, og jeg tenke Kjellcorp, med 'corp' som 'corporation'.

9/10. :thumbup:

Endret av Mimir
Skrevet
The groke? Hva betyr det, noe skummelt virker det som. Jeg forsto så lite av det at jeg må gå ned til 6/10

Husker du mummitrollet? Om så er The Groke det engelske navnet på Hufsa (som er avbildet på avataren min)

On topic

Jagland

Jeg liker ikke politikken hans :p

2/10

Skrevet

Invader Zim:

Litt langt, minus for to ord. Zim hadde vært nok syntes jeg. Pluss for at det passer til avataren (på en eller annen merkelig måte), og for at det skiller seg ut.

7/10

Skrevet

D`Amico

Tøft med et " `" isteden for et mellomrom eller noe. Though når jeg ser det så husker jeg bare Amico. Men " D` " Ser tøft ut :)

En god 9/10

Skrevet

GreVeen

Vet at du ikke kan ha "Greven" fordi det er opptatt, hva med Dr.Greve isteden? Doktor Greve, eller Gr3v3n? Synes nemlig ikke "GreVeen" ser helt bra ut, men det suger ikke, slapp av.

5,5 av 10.

Skrevet (endret)

S.Larsen:

Liker ikke brukernavn som tar utgangspunkt i det virkelige navnet. Da må det isåfall være fengende, noe dette ikke er. Kjedelig, og vanskelig å huske. Punktum er også forbudt for min del. Beklager.

2/10

Endret av Mimir
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

De forskjellege assosiasjonane eg får til CypheroN sitt brukarnamn, er:

- Fjortis

- Gamer

- "Jeg er kul, yo"

~ish. :p

4/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...