Gå til innhold

BK: Et par bilder fra Paris


flippant

Anbefalte innlegg

Var på en liten "kulturreise" til Paris forrige uke og fikk sett masse i løpet av den korte tiden jeg var der.

 

1526457426_c41e98da55.jpg

(Større versjon) Det lille bildet i midten av separatveggen er "Mona Lisa".

 

1534603818_39bb7d2d88.jpg

(Større versjon) På rundt halvparten av alle turer på Métroen ble hele vognen spilt for i form av instrumenter, karaoke, trommer, etc. Ganske fargerikt ;)

Endret av flippant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde 1: Meget smart av deg å heve kameraet en del over hodehøyde. Hva var brennvidden på linsen? Det fungerte ihvertfall meget bra, og bildet illustrerer godt hvor populært Mona Lisa er. Hele den åpne plassen i midten av bildet, og alle personene som presser på medvirker til dette.

 

Bilde 2: Også et bra bilde. Syntes det illustrer Paris meget godt, fordi jeg har aldri sett slik underholdning på en metro før. Så når folk som har vært i Paris ser dette bildet vil de nok huske hvordan det var. Teknisk så fungerer fokusen meget godt, men jeg er litt usikker med meg selv om personen til venstre burde være med eller ikke. Bildet blir mer interresant med han der, og trompet spilleren blir mer sentral hvis du cropper han vekk.

 

Alt i alt har du gjort en bra jobb syntes jeg.

Lenke til kommentar

likte godt det første bilde ditt! Bilde gir på en måte en stressfølelse. Man får intrykk av at folk bare presser seg på for og se bilde. Jeg liker også godt linjene innover i bilde. D andre bilde var helt greit. Synd at d ene hode kommer i veien for trompete(?).

 

Eirik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...