The 5 element Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Skal forbi Haugesund i morgon, og treng ein ny SATA hd. Er det ein brukande databutikk i Haugesund med fornuftige prisar? Har leita litt på nettet men finn berre Elkjøp ol, og det er egentlig heilt uaktuelt å handle hjå dei.
The 5 element Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Er det ingen fornuftige databutikkar i Haugesund, eller brukar ikkje folk frå Haugesund dette forumet? Eg synes begge deler virkar like usansynleg.
dmdb Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Er det ingen fornuftige databutikkar i Haugesund, eller brukar ikkje folk frå Haugesund dette forumet? Eg synes begge deler virkar like usansynleg. Hei, de har jo binders?!?! om du ville handle der isteden. eller disse: http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/da...haugesund/1.htm
Ozelot Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Skal du handle datakomponenter i haugesund tror jeg Expert raglamyr er billigst. Husker jeg pleide å handle rambrikker der til en veldig grei pris sammenlignet med de andre butikkene i haugesund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå