Gå til innhold

Den store Half-Life 2: Portal tråden(spoilers!)


Anbefalte innlegg

Da var endelig Half-Life 2: Portal sluppet. Et helt fantastisk morsomt spill for oss som liker litt brain teasers kombinert med litt finger-ferdigheter på tastaturet. Tenkte vi her kunne diskutere litt strategier, skryte av hvor langt vi har kommet :thumbup: og dele noen hint viss noen er stuck(sånn som jeg er :whistle: ).

 

Et lite ønske fra min side: Skriv alt av spoilers og hint i "Spoiler box" slik at de som ikke ønsker noen hint på veien men vil prøve selv får anledning til dette.

 

Da er et par timer med Portal unnagjort, og jeg er på lvl 18. Er helt stuck der jeg er nå, og kan ikke helt se hvordan jeg skal komme meg videre noen plass.

 

Her er da mitt lille problem akkurat nå:

 

Er kommet til der flammene er, og man får beskjed om at det er trygt og kun portal gunner saken blir ødelagt. Klarte her å portale opp til avsatsen som er rett frem over flammene(i fartsrettningen til saken du står på). Får her beskjed om at jeg skal legge portal gunneren ned på bakken, og legge meg selv ned også så kommer det noen og henter/bringer meg til denne kakefesten stemmen har lokket med så lenge. Noen som kan peke meg i genrell rettning her?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...