Gå til innhold

Warhawk PS3 Diskusjons Emne


Mortis747

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe noen som vil ha meg med i warhawk clanen sin!!

Jeg kjøpte gamet og prøvde det i 5-10 min.. Tror jeg dauet 20 ganger på den tiden :S

 

Og da var det bare 3 på serveren, utenom meg da..

 

Hehe.. Ok, kanskje jeg overdriver.. Men FPS er jeg flink til på PC, noe jeg ikke er på konsoll, åpenbart.

 

Øvelse gjør kanskje mester, men jeg savner FPS på PS3 som støtter mus/tastatur.. Det hadde vært noe!

Lenke til kommentar
Warhawk er heller ikke ett FPS spill.

 

Aiming på bakken krever en times spilling før du begynner å mestrer det, i starten går det dass såklart ^^

hovedproblemet mtit var at de få som var på serveren, var oppe å "campet" i fly...

SÅ hver gang jeg spawnet i basen min, fikk jeg såvidt gått inn i en bil eller et fly, før de kom i en syk loop med flyet sitt og blastet meg til pieces..

 

virket som fly var enklere å kontrollere enn bf2 i alle fall!

Lenke til kommentar

Har spillt mange timer med headsett på mange forskjellige servere å ALDRI fått svar fra noen andre...

Håpet liksom at det skulle være mulig å få til noe "formasjons" flyving å sammarbeid i angrepene, en 20slotts server, ender opp som 20 enmannsarme'r som like gjerne kunne være boter...

 

Menmen, spiller det nå en og annen gang å prøver å joine servere folk fra vennelista er på... Da havner man såklart på motastt lag som denne personen å møter han en gang i 2sek før man får en atomrakett plantet i hodet...

Lenke til kommentar
Har spillt mange timer med headsett på mange forskjellige servere å ALDRI fått svar fra noen andre...

Håpet liksom at det skulle være mulig å få til noe "formasjons" flyving å sammarbeid i angrepene, en 20slotts server, ender opp som 20 enmannsarme'r som like gjerne kunne være boter...

 

Menmen, spiller det nå en og annen gang å prøver å joine servere folk fra vennelista er på... Da havner man såklart på motastt lag som denne personen å møter han en gang i 2sek før man får en atomrakett plantet i hodet...

Hehe, ja det er omtrent sånn min erfaring med public serverne er også...

Lenke til kommentar
Ja, akkuratt det der er litt kjipt :(

Men det minner meg på, er det noen som blir med på en kamp i dag? :D

ditt PSN nick?

 

PSN meg : Scorpioen84

Har headsett...

 

Det er jo litt dumt å gi opp å lage clan 10dager etter spillet er utgitt...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Morten747

 

Fikk ikke tid i dag dessvere :( Men kan kansje i morgen vis noen har tid? :D

 

Ja, akkuratt det der er litt kjipt :(

Men det minner meg på, er det noen som blir med på en kamp i dag? :D

 

Det er jo litt dumt å gi opp å lage clan 10dager etter spillet er utgitt...

Du har rett, hvem vet? Kansje vi klarer og lage en clan :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...