Gå til innhold

Hva slags sanger kan jeg spillet for å få draget?

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve danseband hits! Du drar jo selvfølgelig bare damer over 45, men so what? du spesifiserte ikke aldersgruppe!

Å svare på det spørsmålet er vel sånn ca like lett som å svare på hvaslags musikksmak har damer sånn generellt? Helt pokka umulig?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

jeg trenger ikke å spille engang, bare og ha på gitaren..

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

spansk gitar, det imonerer dame, ihvertfall hvis du kan synge også..

Skrevet (endret)

Love me tender - akkustisk bør da slå pent an. Har et fint og enkelt fingerspill

Still got the blues - Gary Moore.

Kanskje Parisienne Walkways. Også av Gary. Litt lettere. (Lite sang, kanskje en fordel? :p )

Need your love so bad - Gary Moore versjonen, Fleetwood sin er og fin, men Gary har feel/groove/flow

Europa - Santana, litt lang, men nydelig. Instrumental. Slipper å synge.

Folk skjønner vel at jeg er litt Gary fan ;) Sånn går det når Gary spiller på Canal Street. Ahh fikk chills når de tre første tonene til Parisienne Walkways gled vakkert ut av marshall ampene på Sam Eydes Plass.

Endret av Greblak
Skrevet

Det at gitar drar damer, er oppskrytt. Skal du dra damer, bør du spille bass. Den mystiske fyren i bakgrunnen, som ikke står framme i rampelyset og miger løs med fortendeler rundt 20. bånd.

Skrevet
Det at gitar drar damer, er oppskrytt. Skal du dra damer, bør du spille bass. Den mystiske fyren i bakgrunnen, som ikke står framme i rampelyset og miger løs med fortendeler rundt 20. bånd.

Lukter jeg en bassist? :p

Skrevet
Akustiske delen av Fade to black kanskje? holder på og lære den om dagen. ^__^

Takk for tipset:) er metallica fan.

alders gruppen blir vel rundt 16.. :thumbup:

Skrevet

Halleluja med Jeff buckly er vel en slager.. og kanskje unintended med muse. Det er to sanger jeg tror ville slått bra ann!

Eirik :)

Skrevet

Lær deg noen simple skalaer! Det er fundamentet i å spille gitar. Og spiller du de sånn hvertfall hakket over 40 BPM så kan det jo nesten bli imponerende :p

Skrevet

Nothing else matters og rolige sanger generelt funker bra. Men må bare si at det er utrolig sjarmerende med gutter som spiller gitar uansett hvilken sang, så lenge de kan det de driver med :)

Skrevet (endret)
Kanskje

Tears in heaven - Eric Clapton

andre typiske jente/sippe/klisse-sanger??

spørs på dama antar jeg??

tears in heaven er i hvertfall bankers:P på god vei til å lere den selv;)

bare for å legge det til, så er vell Eagles med hotel california og en godsang... visst du kan den ;) ;) lyst å lære den selv :p

Endret av veluci

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...