Sverre1990 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, Jeg har sett på forskjellige nettsider og det står at AoC kommer ut 2008-03-26. Jeg lurte på om dette gjalt butikker også? at spillet kommer ut samma dato. Jeg vil jo gjerne ha spillet den dagen det kommer ut.
Christeven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Beste er vel å forhåndsbestille, om du vil være sikker på å få spillet samme dag. + at du får en pvp mount. http://www.ageofconan.com/wsp/conan/fronte...mp;func_id=1926 eller http://www.ageofconan.com/wsp/conan/fronte...mp;func_id=1927 Endret 10. oktober 2007 av Christeven
Myagos Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Kan noen gi meg lenker til steder du kan pre-ordre spillet?
Sverre1990 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kan noen gi meg lenker til steder du kan pre-ordre spillet? Får man pvp mouth uansett hvor man forhåndsbestiller? Endret 10. oktober 2007 av Sverre1990
Spillorakelet Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Får man pvp mouth uansett hvor man forhåndsbestiller? Pratet med utgiverene i helgen og de jobbet for at Ebgames skulle få en ingame ting som "belønning" ved forhåndsbestilling. Han nevnte en type mount som en mulighet.
Christeven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Pratet med utgiverene i helgen og de jobbet for at Ebgames skulle få en ingame ting som "belønning" ved forhåndsbestilling.Han nevnte en type mount som en mulighet. 5 poster ovenfor er svaret på det Endret 10. oktober 2007 av Christeven
Spillorakelet Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 5 poster ovenfor er svaret på det Ingenting er avgjort angående pre order item for oss her i Skandinavia. Ebgames i USA har ikke de samme tilbudene som i Skandinavia.
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Conan og Age of Conan er to forskjellige spill!
Christeven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Conan og Age of Conan er to forskjellige spill! Ser ikke helt hvor noen har nevnt noe om konsollspillet conan ??
Atomics Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ser ikke helt hvor noen har nevnt noe om konsollspillet conan ?? Trådnavnet kanskje, men skulle stått AOC eller "Age of" lagt til sikkert.
Christeven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Trådnavnet kanskje, men skulle stått AOC eller "Age of" lagt til sikkert. Ja siden trådstarter faktisk snakker om, og sier, AoC i selve posten. Når du i tilleg poster den på AoC forumet er det vel ganske tydelig hva han mener
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det jeg mente var at emnetittelen var dårlig! Herregud er det mulig. Jeg trodde denne posten omhandlet "Conan" når jeg så den i "Siste 24 timer" delen!
oophus_3do Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ingenting er avgjort angående pre order item for oss her i Skandinavia.Ebgames i USA har ikke de samme tilbudene som i Skandinavia. Det man vet sikkert er hvertfall at man kan få "drinking cape" og "war mounts" ved "preorders". Dette gjelder da både i USA og Europa.
Christeven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det man vet sikkert er hvertfall at man kan få "drinking cape" og "war mounts" ved "preorders". Dette gjelder da både i USA og Europa. Får man ikke Drinking Cape uansett om man preorder eller ikke? Ifølge infoen på AoC siden sier den jo at alle som blir medlemm av Clan of Conan før release vil få kappen.
Sverre1990 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Det jeg mente var at emnetittelen var dårlig! Herregud er det mulig. Jeg trodde denne posten omhandlet "Conan" når jeg så den i "Siste 24 timer" delen! Jeg skrev i Age of conan forumet og det betyr Age of conan.. skriver ikke om et annet spill i det forumet! herregud
oophus_3do Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Får man ikke Drinking Cape uansett om man preorder eller ikke? Ifølge infoen på AoC siden sier den jo at alle som blir medlemm av Clan of Conan før release vil få kappen. Jo, my fault.
Swafty Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor kommer ikke Age of Conan ut? Jeg tenkte å spille det nå jeg! Etter jeg har hørt masse bra om det! Det er ikke slik man tjener penger.. Hvor selger de det? Hvor ligger demoen? Finner ingenting jeg.. snodig..
LordjOX Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor kommer ikke Age of Conan ut? Jeg tenkte å spille det nå jeg! Etter jeg har hørt masse bra om det! Det er ikke slik man tjener penger.. Hvor selger de det? Hvor ligger demoen? Finner ingenting jeg.. snodig.. Det kommer ikke ut før 23. Mars 2008, kanskje ikke rart.
Christeven Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor kommer ikke Age of Conan ut? Jeg tenkte å spille det nå jeg! Etter jeg har hørt masse bra om det! Det er ikke slik man tjener penger.. Hvor selger de det? Hvor ligger demoen? Finner ingenting jeg.. snodig.. hehe, demoen? Tjener ikke penger om spillet ikke er bra/ferdig. da vil ikke folk spille det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå