ReMaKc Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har lyst ti å spille gangland men det er eitt problem... eg har windows vista og gangland er ikke kompitabelt med vista kan noen hjelpe meg ? Endret 10. oktober 2007 av ReMaKc
KristianF Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg mener nokså sikkert at jeg har spilt det uten problemer i Vista. Prøv å legg inn nyeste patch. Evt kjør det i XP kompabilitetsmodus. Eller du kan prøve å høyreklikke på *.exe fila og velge 'kjør som administrator'.
ReMaKc Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Takk for svar ,men eg har prøvd alt du sa og det kommer opp det samme problemet. Hvordan kan eg sjekke hva slags videokort og driver eg har? Endret 13. oktober 2007 av ReMaKc
ReMaKc Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Takk for svar ,men eg har prøvd alt du sa og det kommer opp det samme problemet. Hvordan kan eg sjekke hva slags videokort og driver eg har?
Louigi Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar ,men eg har prøvd alt du sa og det kommer opp det samme problemet. Hvordan kan eg sjekke hva slags videokort og driver eg har? hmmm.... du kan jo gå på start og kjør... og skrive dxdiag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå