Gloms Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Sitter her sammen med en kamerat med en PC som broren hans har gitt han. Vi har tenkt å formatere den, men vet ikke om keyen som står på den er ekte, og vil derfor ikke gjøre det før vi vet det. Er det noe sted jeg kan sjekke det? om den er ekte altså.. Broren er i utlandet og er ganske vanskelig å få tak i så tenkte jeg kunne spørre her først Takker for svar
iNeo Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Kjør en test mot microsoft geniune advantage tool?
p@ge Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 hvis den er retail, kan du sammeligne den i SIW under licenses ( OEM kan være forskjellige ): http://www.gtopala.com/ lykke til
Gloms Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Kjør en test mot microsoft geniune advantage tool? Hvor kan jeg gjøre det?
pmarius Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hvor kan jeg gjøre det? Er ikke sikker på hvordan det gjøres i XP. men hvis det er som i Vista så kan du starte Windows utforsker. Gå så til menylinjen -> Hjelp -> Er dette Windows-eksemplaret lovlig? Ellers; Å formatere en harddisk er bare å slette disken og klargjøre den for nye data. Antar det du mente var at du skulle reinstallere Windows XP?
Gloms Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Jeg trenger ikke vite om det som er på den nå er lovlig, jeg vil vite om den keyen jeg har er lovlig, er jo ikke sikkert broren hans har brukt den, kanskje han har brukt en annen.. Hvor kan jeg finne ut det? Og ja, jeg skal innstalere windows på nytt
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg trenger ikke vite om det som er på den nå er lovlig, jeg vil vite om den keyen jeg har er lovlig, er jo ikke sikkert broren hans har brukt den, kanskje han har brukt en annen.. Hvor kan jeg finne ut det? Og ja, jeg skal innstalere windows på nytt Åpne Min Datamaskin, trykk på "hjelp" og "Er dette windows eksemplare lovelig?" And your good to go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå