steoev Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Er det noen som har peiling på hvordan jeg skal få Thrustmaster Force Feedback Racing Wheel til å virke med Colin Mcrae DIRT? Får ikke skiftet fra tastatur som er default til ratt/pedaler. Ratt og pedaler virker på Toca Race 3. PC er AM2, Asus M2N, 6000+ CPU, 2x1 OCZ minne.
iNeo Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Den beskrivelsen av pc du ga, ga absolutt ingen mening what so ever. Hvilket hovedkort, Hvilken prosessor, Hvor mye ram etc.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Den beskrivelsen av pc du ga, ga absolutt ingen mening what so ever. Hvilket hovedkort, Hvilken prosessor, Hvor mye ram etc. 9664922[/snapback] CPU: AMD 6000+ HK: Asus M2N RAM: 2gb OCZ. SLik forstår jeg det:)
iNeo Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Den beskrivelsen av pc du ga, ga absolutt ingen mening what so ever. Hvilket hovedkort, Hvilken prosessor, Hvor mye ram etc. 9664922[/snapback] CPU: AMD 6000+ HK: Asus M2N RAM: 2gb OCZ. SLik forstår jeg det:) 9664958[/snapback] Jeg skjønte ikke noe mye utav det hvertfall Har du gått igjennom alle instillingene i DiRT? Er det en ekstern "options" til spillet som ikke er interigert? (som ligger i samme mappe som hoved exe filen)
steoev Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 LØST! Sendte en mail til Codemaster support. Fikk kjapt svar. Fremgangsmåten var litt "krøkkete" hvis man ikke hadde de fire contollerne som automatisk ble igjenkjent av spillet(Logitech G25, MOMO eller Driving Force Pro og Microsoft X360 controller). Man måtte merke de tastene en ville forandre og trykke enter på Customize området. Det kom så opp et spørsmålstegn og da måtte en trykke gasspedal eller brems osv. Når en så var gjennom alt: pil opp til Customize og trykke enter og så var alt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå