buvarp90 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 heijheij jeg trenger hjelm med et prob... Når jeg spiller wow et iconene rare, de skal ikke være sånn som de er!! det vises et sword når det egentilg skal vises wool cloth foreksempel, og jeg får BSOD når jeg foreksempel går innpå talent's eller looter.........:S begynner å bli ganske fustrert pga dette... plis kan noen komme med noen gode forslag? har prøvd ganske mye men får det ikke til, oppdatert drivere ++ har en acer aspire 1640Z BTW!! håper på svar på fort som mulig:D
Nerf Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Fem ting: 1: Å opprette to tråder om akkurat det samme gir hverken hverken raskere eller flere svar. 2: Har du prøvd Repair.exe i WoW-mappen din? 3: Du sier du får BSOD. Det kan indikere hardware- eller driverfeil. Du kan prøve å oppdatere de driverene du kan, slik som skjermkort, lydkort og/eller hovedkort. 4: Har du forsøkt å scanne PC-en din for virus eller spy/adware? Det kan være medvirkende, uten at jeg skal si noe sikkert før du har prøvd. 5: Prøv¨å slett WTF og Cache-mappene som ligger der WoW er installert. Red: La til en ting til. Endret 8. oktober 2007 av nerf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå