Gå til innhold

Spørsmål ang. magi i Two Worlds


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å spille two worlds, og har kommet til ca level 30. Jeg har hovedsakelig gått for fire og necromancy, og brukt de fleste "poengene" på vitality og hovedsakelig willpower.

 

Men nå virker det som jeg har nådd toppen av både "fire" og "necromancy", altså "councilor" og kan derfor ikke bli bedre i disse.

 

Betyr dette at jeg ikke kan få høyere damage på spellsa mine? Jeg har jo kun vært i en brøkdel av verden, er det ikke da litt rart at man ikke kan få sterkere spells? Eller har jeg misforstått noe her?

 

Men hvis man går for vanlig "sverdemann :) " så kan man jo bli sterkere og sterkere hele veien, ved å øke strength og finne bedre våpen. Er ikke dette litt skjev fordeling? Eller må man nødt til å kombinere hvis man går for magi?

Endret av dup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det items som gir høyere damage på selve magien? Kan feks en meteor gi mer skade av visse items (tenker utenom det booster kortet man har fra starten)? Har fått med meg at man kan stacke våpen.

 

Det som er rart er at selv om jeg har gått 100% for magi, så begynner jeg å gi minst like mye skade av vanlige våpen?!

 

Da må det vel helt klart lønne seg å gå for melee klasse?

 

Og et spørsmål til; finner man nye boostere til spells? Har kun de to jeg fikk i starten..

Endret av dup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...