sneipen92 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Når jeg skal starte CS1.6 begynner den først på en update og når den kommer til 26% står det Unable to open SteamTmp.exe for writing. Hva gjør jeg? Dere der ute som har blitt tildelt guddommelig innsikt i CS 1.6 vær snill å hjelp meg Endret 6. oktober 2007 av sneipen92
Lapp1 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 CS nørder der ute HJELP MEG! 9651733[/snapback] o.0 Tror det er litt feil måte å gå fram når du spør om hjelp
sneipen92 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Slett filen i tillegg til SteamUI.dll. :-) 9651816[/snapback] Åååå takk! tusen takk:) nå skal det endelig bli litt gaming etter en uke uten!
sneipen92 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Men når jeg trykker på delete kommer dette opp:S Cannot delete SteamTmp: Accsess denied Make sure the disk is not full or write-protected, and that the file is not in currently use. Jeg sjekka på properties og der sto det at den ikke var skrive beskyttet og jeg har alle rettigheter på den.
Jooakim Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hmm, da ville jeg kanskje ha slettet Steam-mappen, lastet ned på steampowered.com og installert på nytt (husk å ta backup av viktige filer (som for eksempel configer/demoer). :-)
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Men når jeg trykker på delete kommer dette opp:S Cannot delete SteamTmp: Accsess denied Make sure the disk is not full or write-protected, and that the file is not in currently use. Jeg sjekka på properties og der sto det at den ikke var skrive beskyttet og jeg har alle rettigheter på den. 9651870[/snapback] Lukk prossesen til steam før du prøver å slette filen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå