Pjaltwar Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei, Jeg trenger en ny (foto?)skriver som kommer til å bli brukt det meste å printe ut bilder. Har to krav egentlig, student vennlig pris:P og driverne skal funke sammen med linux.. (kanskje dumt spm. men kan noen forklare med forskjellen på en vanlig skriver og fotoskriver? bedre kvalitet på utskriveningen kanskje..?) Endret 6. oktober 2007 av Pjaltwar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 I og med at du skal bruke skriveren med Linux, så er det vel kun HP som duger, da de er aktive på driversiden. Canon suger big-time på Linux; Epson kjenner jeg ikke til. En foto-skriver har gjerne fler blekkpatroner, der fler er dedikert til foto. Når det gjelder WEB-forhandlere så snakker de gjerne om skrivere som kun skriver ut i 10x15 når de snakker om foto-skrivere... Tom
Pjaltwar Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Takker så mye for svar. Men har du noen konkrete forslag? har ikke mye peil selv skal jeg innrømme.. Vis jeg begrenser det til fra komplett(siden jeg kjenner noe som jobber der og kan da få det noe billigere:P) eller andre steder?
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Tror jeg ville satset på D6160 - den er ikke for dyr og kan brukes til dine formål. Ser på denne linken at skriveren støttes, så det burde gå bra med linux. Tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå