Gå til innhold

Er det mulig å

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kjøpe Wow på ett nettsted uten å måtte bruke treige posten?

Har 0 dager igjenn på trialaccounten nå og vil h WoW spillbart så fort som mulig :)

Var bre mulig og ta en express upgrde til burning crusade på WoW's sider

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Bytt navn på tråden før denne tråden blir stengt ;p

on topic: Lag en ny trail account? kan godt sende deg en på mail evt?

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Du får ikke kjøpt Wow på internet, bare TBC.

Så du må nokk ta deg en sykkeltur til nærmeste Elkjøp, expert osv i morra :tease:

Eller du kan bestille den på internet, og starte en ny trial account mens du venter på pakka i posten.

Skrevet
Du får ikke kjøpt Wow på internet, bare TBC.

Så du må nokk ta deg en sykkeltur til nærmeste Elkjøp, expert osv i morra :tease:

Eller du kan bestille den på internet, og starte en ny trial account mens du venter på pakka i posten.

9644680[/snapback]

Jeg har selv laget en trial account, oppgradert denne til full account og så lagt til TBC over internett. Alt gjort på 10min.

Skulle ha accounten til å overføre en annen character fra min egen account til.

Regner med at det fremdeles fungerer, skjønner ihvertfall ikke hvorfor man skulle fjerne det.

Skrevet
OK, takker for svar :)

Blir nok en elkjøp tur på mandagen da.

Gidder ikke endre emnetittelen nå, får hope at ingen poster mere og lar den dø ut i fred

9645023[/snapback]

Stenges!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...