Gå til innhold

Er SHG generelt superbillig?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på kjøpern etter en Samsung F86 40" og driver å undersøker litt priser rundt om. Da jeg kjørte prisguiden så jeg at her var det virkelig penger å spare i forhold til butikk. Men legger også merke til SHG som er ekstra billig her.

 

Er det nå spesiell grunn til dette? Skulle tro dem selger med alt for lav brutto fortjeneste her og det strider i mot all logistikk.

 

what gives?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er på kjøpern etter en Samsung F86 40" og driver å undersøker litt priser rundt om. Da jeg kjørte prisguiden så jeg at her var det virkelig penger å spare i forhold til butikk. Men legger også merke til SHG som er ekstra billig her.

 

Er det nå spesiell grunn til dette? Skulle tro dem selger med alt for lav brutto fortjeneste her og det strider i mot all logistikk.

 

what gives?

9644561[/snapback]

 

SHG har gode priser, har god erfaring med SHG. Også på retur/reklamasjon, de har i alle fall ikke en overbetalt webdesigner.. ;)

Lenke til kommentar
Er det nå spesiell grunn til dette? Skulle tro dem selger med alt for lav brutto fortjeneste her og det strider i mot all logistikk.

9644561[/snapback]

Logistikk ja :D

 

Har handlet et par ganger på shg.no og har ingenting å utsette på dem. De er generelt ganske billige ja. Når det gjelder tv'er har jeg lest på Avforum.no at de veldig sjelden har dem på lager og bruker lang tid på å levere, men har ingen erfaring med dem selv på det området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...