Gå til innhold

hvorfor ikke iaudio x5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen grunner  å ikke velge iaudio x5, lydkvalitet er det viktigste. evt andre spillere som  gir bedre lyd

9638570[/snapback]

 

Lydkvaliteten er på topp. Har hatt en del reklamasjoner på batteri, joystick og hodetelefonutgang. Mulig det er fikset. Den begynner også å få en voksen alder, så en ny spiller er vel på trappene.

Lenke til kommentar

Meizu M6 har blant de beste forsterkerene i mp3 spillere.

X5 er vel litt gammel, og det har kommet bedre spillere siden den med bedre lydkvalitet, batteri, skjerm, mulighet for minnekort osv... Noen har også mer lagringsplass...

Endret av snillest
Lenke til kommentar

Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best...

 

Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid.

 

Amobil sin test av Meizu M6 sier:

"Strålende lyd, litt verre med video"

"Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp."

 

Om iAudio D2 sier de:

"Briljant lyd"

"...den låter rett og slett strålende."

(Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.)

 

Testene av D2 og M6 finner du HER og HER.

Endret av snillest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best...

 

Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid.

 

Amobil sin test av Meizu M6 sier:

"Strålende lyd, litt verre med video"

"Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp."

 

Om iAudio D2 sier de:

"Briljant lyd"

"...den låter rett og slett strålende."

(Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.)

 

Testene av D2 og M6 finner du HER og HER.

9640389[/snapback]

 

ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner :p

Lenke til kommentar
ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel  kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner :p

9643887[/snapback]

 

Vi har levert både iAUDIO og Meizu til test hos Amobil.no (mulig det er kompisen din 'snillest' som testet de), og jeg må si at seriøsiteten har vært langt over det jeg kan se på en del andre nettsteder og blader. Synes testene har vært grundige og informative på Amobil.no.

Lenke til kommentar
Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best...

 

Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid.

 

Amobil sin test av Meizu M6 sier:

"Strålende lyd, litt verre med video"

"Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp."

 

Om iAudio D2 sier de:

"Briljant lyd"

"...den låter rett og slett strålende."

(Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.)

 

Testene av D2 og M6 finner du HER og HER.

9640389[/snapback]

 

ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner :p

9643887[/snapback]

Haha skulle akkuratt til å påpeke det. Min kilde er forøvrig Head-Fi.org, tror nok de har litt mer peil enn amobil.no ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...